شیائومی می مکس 3 معرفی شد: نمایشگری عظیم الجثه و باتری با ظرفیتی چشمگیر

پس از انتشار انبوهی از گزارشات رسمی و شایعات غیر رسمی، سرانجام شیائومی طبق برنامه ای که از قبل اعلام شده بود، امروز طی رویدادی رسما از فبلت هوشمند Xiaomi Mi Max 3 رونمایی کرد.

شیائومی می مکس 3 معرفی شد: نمایشگری عظیم الجثه و باتری با ظرفیتی چشمگیر

پس از انتشار انبوهی از گزارشات رسمی و شایعات غیر رسمی، سرانجام شیائومی طبق برنامه ای که از قبل اعلام شده بود، امروز طی رویدادی رسما از فبلت هوشمند Xiaomi Mi Max 3 رونمایی کرد. می مکس 3 بزرگترین گوشی هوشمندی است که تا امروز توسط شیائومی تولید شده و با اندازه ای که دارد، در آستانه ورود به دسته بندی تبلت ها قرار دارد. بیشتر اطلاعاتی که پیش از معرفی رسمی در مورد این دستگاه شنیده بودیم دقیق بوده است. بدین ترتیب می مکس 3 به یک نمایشگر فوق العاده بزرگ 6.9 اینچی که برای اولین بار با نسبت تصویر 18:9 همراه شده، مجهز است. از نظر حواشی نمایشگر دستگاه کار شیائومی خوب بوده و می مکس 3 دارای حاشیه نمایشگر بسیار کمی است. وضوح نمایشگر در این دستگاه فول اچ دی است که به واسطه سایز بزرگ نمایشگر احتمالا پیکسل ها به چشم کاربران دقیق و حساس بیآید اما بعید است این موضوع نگرانی خاصی برای کاربران محسوب شود.

این نمایشگر بسیار بزرگ باید توسط یک باتری متناسب با آن تامین انرژی شود. برای این قسمت شیائومی یک باتری پرظرفیت 5500 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است. احتمالا به زمان طولانی شارژ شدن این باتری فکر میکنید اما در اشتباهید چرا که طبق اعلام شیائومی، 71 درصد از ظرفیت این باتری در 1 ساعت شارژ میشود. اگر این ادعا در آزمایشات نیز تائید شود میتوان آن را یکی از نقاط قوت فبلت جدید شیائومی دانست. با وجود چنین باتری بزرگی، ضخامت می مکس 3 فقط 7 میلی متر است. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه میتوان به برخورداری از چیپست اسنپدراگون 636 و حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. در بخش دوربین همان طور که انتظار میرفت، در پشت دستگاه لنز دوگانه 12+5 مگاپیکسل قرار گرفته در حالی که یک لنز 8 مگاپیکسلی تصاویر سلفی را به ثبت میرسانند.

قیمت پایه در نظر گرفته شده برای می مکس 3 (نسخه 4 گیگابایت رم با 64 گیگابایت حافظه داخلی) تقریبا 250 دلار است. این فبلت هوشمند در رنگ های آبی، مشکی و طلایی از فردا در چین به فروش خواهد رسید. در مورد فروش این دستگاه در بازار دیگر کشورها هیچ صحبتی عنوان نشده است اما احتمالا این اتفاق صورت خواهد گرفت. البته شیائومی هفته آینده رویدادی را در اسپانیا برگزار خواهد کرد و در آن از Mi A2 که به Android One مجهز است، رونمایی خواهد کرد.

منبع:سخت افزار مگ

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها