سارق اماکن خصوصی با ۱۳ فقره سرقت در بابل به دام افتاد

فرمانده انتظامی بابل از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای منزل و اماکن خصوصی با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سارق اماکن خصوصی با ۱۳ فقره سرقت در بابل به دام افتاد

سرهنگ سید محسن جعفری اظهار داشت:درپی وقوع چندین فقره سرقت از انباری ها و اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار کلانتری۱۱ این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری مذکور با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد:پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به ۱۳ فقره سرقت از منازل،اماکن خصوصی ، انبارهای نگهداری کالا و ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.

وی همچنین اظهار داشت: در بازرسی از محل اختفای متهم ۱۶ دستگاه دوچرخه، ۶دستگاه پمپ آب کشاورزی، ۶۱۰ متر کابل برق صنعتی و ۱۳۰۰ متر سیم برق سرقتی کشف شد و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و تلاش برای کشف سایر اموال مسروقه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی بابل در خاتمه با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند، از شهروندان خواست درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.


منبع: مهر

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها