"سید ضیاء الدین دری" به زودی عمل پیوند کبد انجام می‌دهد

سیدضیاء الدین دری کارگردانی است که همواره برای آگاهی نسل‌ها از تاریخی که گذشت و احیای اصالت‌ها و سنت‌ها تلاش‌های هنرمندانه‌ای کرده‌اند و دوست دارند کماکان این مسیر را با صلابت گذشته ادامه دهند.

"سید ضیاء الدین دری" به زودی عمل پیوند کبد انجام می‌دهد

این روزها خالق آثار فرهیخته تلویزیون از جمله "کیف انگلیسی" و "کلاه پهلوی" به دلیل مشکلات حاد کبدی در بستر بیماری به سر می‌برد. حالا او در شیراز و بیمارستان صدراست و بعد از پیگیری‌های خبرنگار فرهنگی تسنیم مشخص شد که به زودی پیوند کبد او انجام می‌شود.

نوید دری فرزند سیدضیاء گفت: برای بستری کردن پدرم و انجام عمل پیوند کبد دچار پاره‌ای از مشکلات بودیم که با پیگیری مکرر دفتر رئیس‌جمهور و بسیاری از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شیراز، صداوسیمای فارس و خانه‌ سینمای شیراز ما را در این راه سخت یاری دادند. این مشارکت‌ها باعث شد تا پدرم در بیمارستان صدرا بستری و شورای پزشکان نیز تشکیل بشود.

وی در ادامه تاکید کرد: شورای پزشکان اعلام کرده‌اند به زودی عمل پیوند کبد پدرم را انجام خواهند داد. ولی به هر حال سیدضیاء الدین دری کارگردانی است که همواره برای آگاهی نسل‌ها از تاریخی که بر ایران گذشت و احیای اصالت‌ها و سنت‌ها تلاش‌های هنرمندانه‌ای کرده‌اند و دوست دارند کماکان این مسیر را با صلابت گذشته ادامه دهند. به همین جهت از مردم درخواست می‌کنیم برای سلامتی ایشان دعا کنند تا یک بار دیگر بتوانند اهداف و دغدغه‌هایشان را جلوی دوربین ببرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها