۲ بازیکن جدید با ماشین‎سازی به توافق رسیدند

دو بازیکن جدید برای حضور در ماشین‌سازی با این تیم به توافق رسیده‎اند.

۲ بازیکن جدید با ماشین‎سازی به توافق رسیدند

تیم ماشین‌سازی که بعد از مشخص شدن وضعیت مالکیتش، فعالیت خود را در فصل بازار نقل و انتقالات آغاز کرده، به دنبال جذب 2 بازیکن دیگر است.

احمد کامدار و علی پورمحمد؛ دو بازیکنی هستند که با تیم ماشین‎سازی به توافق رسیده‌اند. علی پورمحمد از تیم‎هایی مانند اکسین البرز و مس کرمان پیشنهاد داشت و احمد کامدار هم فصل گذشته در تیم نفت تهران توپ می‌زد. کامدار سابقه بازی در تیم تراکتورسازی را هم دارد. علی پورمحمد به زودی به تبریز خواهد آمد تا قرارداد خود را با تیم ماشین‌سازی امضا کند.

خرید احمد کامدار و علی پورمحمد می‎تواند گامی بزرگ برای ماشین‎سازی در فصل نقل و انتقالات باشد.

اردوی ماشین‌سازی و شهرداری تبریز در سرعین

تیم ماشین‌سازی که از روز گذشته (چهارشنبه) تمرینات خود را در تبریز آغاز کرده، به زودی راهی شهر سرعین اردبیل خواهد شد تا شاگردان حسین خطیبی تمرینات خود را در این شهر پیگیری کنند.

تیم شهرداری تبریز هم صبح روز شنبه هفته آینده عازم سرعین می‌شوند. شاگردان باغ‌آبادی به مدت 8 روز در سرعین اردو می‌زنند و سپس به تبریز برمی‌گردند.

گسترش فولاد فردا به مصاف اکسین البرز می‎رود

همچنین تیم گسترش فولاد تبریز که خود را آماده حضور در لیگ هجدهم می‌کند فردا (جمعه) مقابل تیم دسته اولی اکسین البرز صف آرایی خواهد کرد.

شاگردان فیروز کریمی به استان اردبیل می‌روند و قرار است یا در ورزشگاه علی دایی اردبیل و یا در شهرستان نیر این استان به مصاف اکسین البرز بروند.

اعضای تیم گسترش فولاد بعد از برگزاری دیدار مقابل اکسین، به تبریز برمی‌گردند و تمرینات خود را در استادیوم اختصاصی‌شان پیگیری می‌کنند.

اکسین البرز فراز کمالوند را روی نیمکت خودش دارد و از برخی بازیکنان لیگ برتری مانند محمد ابراهیمی در ترکیب خود بهره می‌برد. تیم گسترش فولاد هم همچنان وضعیت مالکیتش برای فصل آینده نامشخص است، اما از یک ماه پیش تمرینات خود را زیر نظر فیروز کریمی آغاز کرده.


منبع: تسنیم

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها