گوشی گیمینگ اچ تی سی در آینده نزدیک روانه بازار می شود

گزارش های جدیدی که از منابع خبری به گوش می رسد، حاکی از آن است که گوشی گیمینگ اچ تی سی به زودی و در آینده نزدیک راه خود را به سمت بازار پیدا می کند.

گوشی گیمینگ اچ تی سی در آینده نزدیک روانه بازار می شود

اخیرا شاهد آن بوده ایم که کمپانی های مختلف، تلاش خود را در زمینه تولید محصولات گیمینگ آغاز کرده اند؛ از مشارکت شیائومی و بلک شارک و تولید محصولی مانند Xiaomi Blackshark گرفته تا نوبیا Red Magic و ریزر فون (با بهترین گوشی های گیمینگ دنیا آشنا شوید). از طرف دیگر محصولاتی مانند وان پلاس 6 و گلکسی S9 نیز به صورت چشمگیری برای صنعت گیمینگ بهینه شده اند، اما بد نیست بدانید که گوشی گیمینگ اچ تی سی نیز در مرحله طراحی و توسعه به سر برده و در آینده نزدیک، به جرگه این گجت ها می پیوندد.

شرکت HTC به تازگی نسخه Mayday ادیشن گوشی اچ تی سی U12 پلاس را رونمایی کرده است. در خلال مراسم معرفی این محصول، Chen Beijun مدیر عامل این کمپانی تایوانی به این موضوع اشاره کرد که همکاری HTC و Mayday ادامه پیدا خواهد کرد و به این ترتیب، کیفیت محصولات و گوشی های این شرکت تا حد ممکن بالا می رود. طبق صحبت های وی، در سه ماهه سوم و چهارم سال جاری باید انتظار معرفی محصولات بیشتری از HTC را داشته باشیم.

آقای بیجون در ادامه سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که همکاری آنها با شرکت های بازی سازی به زودی آغاز می شود و به این ترتیب، باید انتظار رونمایی از گوشی گیمینگ اچ تی سی در آینده نزدیک را داشته باشیم.

همان طور که می دانید، عملکرد HTC در بازار تلفن های هوشمند آنچنان که باید و شاید خوب نبوده و حتی آنها را تا مرز ورشکستگی پایین کشیده است. محصولات این شرکت معمولا قیمت بالایی داشته و در کشورهای محدودی نیز عرضه می شوند.

به نظر شما آیا گوشی گیمینگ اچ تی سی می تواند آنها را از منجلابی که در آن فرو رفته اند، بیرون بکشد؟

منب: کلیک

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها