دوربین گوشی میزو 16 به سنسور 12 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/1.8 مجهز است

دوربین گوشی میزو 16 به سنسور 12 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/1.8 مجهز است

بر اساس تصویر جدید لو رفته، مشخصات دوربین گوشی میزو 16 در رسانه های خبری منتشر شده و ظاهرا به سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

کمپانی Meizu در تدارک آن است تا پرچمدار سال 2018 خود را ظرف ماه آینده به دنیای تکنولوژی معرفی کند. مشخصات دوربین گوشی میزو 16 امروز در تصویری که منتشر شده، مشخص گردیده است (میزو 16 در بنچمارک AnTuTu امتیاز فوق العاده ای کسب کرد!). در حالی که از طرفی بر اساس شایعات پیشین می دانیم که این محصول از دوربین دوگانه بهره می برد، از سوی دیگر باید منتظر یک پرچمدار با دوربین 12 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/1.8 باشیم.

دکمه mBack گوشی های شیائومی ظاهرا با انقلابی روبرو خواهد شد و طراحان چینی، جسچری جدید برای فعال سازی آن معرفی کرده و به این ترتیب طراحی نقطه ای آن تغییر پیدا می کند.

اخیرا مدیر عامل Meizu تصاویر نمونه شکار شده توسط دوربین گوشی میزو 16 را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که از کیفیت بالا و جزئیات دقیق آن حکایت دارد.

شرکت چینی اشاره شده در نظر دارد تا دو مدل از گوشی Meizu 16 را رونمایی کند که هر دو از حاشیه های اطراف نمایشگر و نسبت نمایشگر به بدنه بالا برخوردار خواهند بود، اما اثری از صفحه نمایش برش خورده در آنها دیده نمی شود (رندر جدیدی از گوشی میزو 16 در اینترنت پخش شد؛ حاشیه های نازک اطراف نمایشگر).

در زیر نمایشگر، هر دو گوشی از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 845 بهره می برند که با توان 2.8 گیگاهرتز به فعالیت می پردازد (میزو 16 پلاس به نمایشگر 6.5 اینچی و تراشه اسنپدراگون 845 مجهز می شود). بد نیست بدانید که چیپست یاد شده، دقیقا همان قطعه ای است که روی تمامی پرچمداران اخیر قرار گرفته است.

مدیر عامل میزو در یکی از اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده بود که بهترین مدل پرچمدار جدید این شرکت با حافظه داخلی 128 و رم 8 گیگابایتی عرضه می شود. سنسور اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر این محصول نیز به صورت رسمی تأیید شده است (میزو 16 به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز می شود).

دوربین گوشی میزو 16 به صورت دوگانه در پشت این دستگاه خودنمایی می کند که بر اساس تصویر یاد شده، دوربین اولیه به سنسور 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 مجهز خواهد بود، اما متأسفانه تا به این لحظه اطلاعاتی در مورد دوربین دوم منتشر نشده است.

در نهایت پیش بینی می شود که پرچمدار آینده کمپانی چینی میزو با قیمت حدودا 300 دلار روانه بازار می شود.

منبع: کلیک

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها