موبایل تاشو سامسونگ اوایل 2019 از راه می رسد

نخستین موبایل تاشو سامسونگ اوایل سال 2019 میلادی روانه بازار می شود و از نمایشگر 7 اینچی و طراحی شبیه به کیف پول بهره می برد.

موبایل تاشو سامسونگ اوایل 2019 از راه می رسد

نخستین موبایل تاشو سامسونگ اوایل سال 2019 میلادی روانه بازار می شود و از نمایشگر 7 اینچی و طراحی شبیه به کیف پول بهره می برد. در این گزارش، یکبار دیگر شایعه اخیر مبنی بر رونمایی از این دستگاه که هم اکنون تحت عنوان «گلکسی X» شناخته می شود در جریان نمایشگاه CES ماه ژانویه تایید شده است.

موبایل تاشو سامسونگ هنگامی که کاملاً تا شود، از یک «نوار کوچک نمایشگر» بیرونی بهره مند خواهد بود که چندین دوربین را نیز روی خود جای داده. اینسایدرها می گویند اسمارت فون سامسونگ قیمتی بالاتر از 1500 دلار خواهد داشت که با شایعات منتشر شده در اوایل سال جاری میلادی نیز همخوانی دارد. یکی از علل این قیمت گذاری به تولید محدود دستگاه بر می گردد و ظاهراً سامسونگ می خواهد با این موبایل، صرفاً ابداعات تازه اش را به نمایش بگذارد.

گفته می شود که نام رمز داخلی سامسونگ برای اسمارت فون تاشو گلکسی X، «برنده - Winner» است و انتظار می رود که پیش از عرضه گسترده تر در اقصی نقاط جهان طی نیمه دوم 2019، گیمرها و سایر اقشار خاص اصلی ترین مخاطبان هدف سامسونگ باشند. البته علی رغم انتظارات تجاری اندک کره ای ها، به نظر می رسد که سامسونگ از موفقیت طرح مفهومی خود اطمینان دارد.

سامسونگ پیش از این توسعه موبایلی با نمایشگر تاشو را رسماً تایید کرده اما از ارائه جزییات بیشتر سر باز زده است. ناگفته نماند که کمپانی ساکن سئول هم اکنون برای عرضه اسگیکر هوشمندی مبتنی بر بیکسبی آماده شده که مدت کوتاهی بعد از گلکسی نوت 9 در ماه آگوست معرفی خواهد شد. این اسپیکر قیمتی حدوداً 300 دلاری خواهد داشت و احتمالاً پیش از هر بازار دیگری، نخست در خاک کره جنوبی عرضه می شود.

منبع: دیجیاتو

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها