عطریانفر در گفت و گو با خبرفوری:

هم‎نوایی برخی جریانات تندرو با دشمنان نگران کننده است/ در جبهه ترامپ دولت را تخریب نکنیم

عضو حزب کارگزارن سازندگی گفت: هم‌نوایی برخی از جریانات تندرو با دشمنان جمهوری اسلامی نگران‎کننده است.

هم‎نوایی برخی جریانات تندرو با دشمنان نگران کننده است/ در جبهه ترامپ دولت را تخریب نکنیم

محمدعطریانفرعضو حزب کارگزاران سازندگی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره رفتارهای خلاف مصالح ملی و ترامپ وار برخی از جریانات و فعالین سیاسی علیه دولت در کشور اظهارکرد: مخالفین سیاسی در شرایط مختلف علاوه بر حفظ رقابت خود باید نزاکت اخلاقی، مروت و جوانمردی را در برخورد با رقبای خود حفظ کرده و مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه بستر اخلاقی رقابت‎های سیاسی در کشور ما دچارمشکل است اظهارکرد: معمولا افراد و به خصوص تندروها در جریان رقابت سیاسی وقتی پیروز نمی‎شوند دست از مخالفت و رفتارهای شکننده برنمی‎دارند و این روندی است که متاسفانه در گذشته‎های دور شاهد بودیم و هنوز هم در فضای سیاسی کشورمان وجود دارد.

عضو حزب کارگزارن سازندگی خاطرنشان کرد: ایران در شرایط امروز درگیر یک شبه بحران از ناحیه دشمنان به خصوص آمریکا به دلیل خروج از برجام قرارگرفته است از این رو بهتر است که ما با حفظ وحدت داخلی دقت عمل خود را بیشتر کنیم.

عطریانفر تاکید کرد: بحرانی که در حال حاضر ایران در آن قرار دارد شکننده است و بیشتر از اینکه برعملکرد دولت تاثیربگذارد آسیب‎هایی را در سطح ملی در کشور ایجاد می‏کند که باید حواسمان به آن باشد.

وی تصریح کرد: رفتارهای برخی از جریانات سیاسی که امروز در تخریب و نقد دولت صورت می‎گیرد بعضا به رفتار دشمنان جمهوری اسلامی ایران از جمله ترامپ شباهت دارد و از نظر بنده این هم‎نوایی نگران کننده است.

عضو حزب کارگزارن سازندگی تاکید کرد: مخالفین دولت باید از منظر مصالح ملت فرصتی را مهیا کنند تا دولت به عنوان نماینده این دوره مردم راهی را برای مقابله با مشکلات و مسائلی که در کشور وجود دارد پیدا کند.

عطریانفر در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود بارها بر همبستگی ملی، جلوگیری از نقدهای شکننده و حمایت از دولت در شرایط امروز کشور باتوجه به هجمه‎های فراوان دشمنان تاکید کردند از این رو بهتر است که دوستانمان در بدنه جریان تندرو نیز در این مسیر حرکت کنند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها