۱۶۴ سارق سابقه‌دار و ۴۰۵ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در قم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۶۴ نفر سارق سابقه‌دار و ۴۰۵ نفر معتاد و خرده‌فروشان مواد مخدر هم‌زمان با اجرای طرح فتح ۲ در قم خبر داد.

۱۶۴ سارق سابقه‌دار و ۴۰۵ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در قم دستگیر شدند

کاظم مجتبایی در حاشیه رزمایش فتح 2 که با حضور سردار بهرام نوروزی رئیس هیئت نظارت ستاد کل نیروهای مسلح همراه بود، اظهار داشت: این طرح در حوزه‌های مختلف اطلاعات، آگاهی، انتظامی و عملیاتی در دو بخش آشکار و پنهان برگزار شد.

وی گفت: در این ارتباط 405 نفر از معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر و 164 نفر سارق سابقه‌دار که فراری بودند شناسایی و دستگیر شدند و بیش از 18 کیلوگرم انواع مواد مخدر از آن‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم اهداف این طرح را زمین‌گیر کردن سارقان سابقه‌دار و همچنین برخورد جدی و تشدید مقابله با مجرمان پرخطر و همچنین پاک‌سازی میادین و معابر از لوث وجود معتادان متجاهر برشمرد.

مجتبایی افزود: پلیس مصمم است با مجرمان پرخطر و فروشندگان مواد مخدر و همچنین سارقان با جدیت برخورد و مقابله کرده و امیدوار هستیم اهداف این طرح که مهم‌ترین آن گسترش و تأمین امنیت عمومی است محقق شود.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: تا زمانی که نیاز باشد نیروی انتظامی این طرح‌ها را با هماهنگی دستگاه قضایی ادامه خواهد داد تا منجر به گسترش امنیت عمومی و اجتماعی در سطح استان شود.

مجتبایی افزود: دستگاه قضایی با تلاش خود و پلیس نیز به‌عنوان محور تأمین‌کننده امنیت در سطح کشور ازجمله استان قم مسؤولیت و مأموریت دارند تا به وظیفه خود به‌خوبی عمل کنند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در سال جاری در بعضی از جرائم خرد شاهد افزایش هستیم اما در جرایم مهم مانند سرقت مسلحانه و سرقت به عنف و بسیاری از جرائم خشن با کاهش مواجه هستیم.


منبع: تسنیم

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها