فرماندار قائم‌شهر در ورزشگاه شهیدوطنی مستقر شد

مهدی محمدی، فرماندار شهرستان قائم‌شهر ضمن بازدید از ورزشگاه، تصمیم گرفت تا در آنجا مستقر شود و از نزدیک روند بازسازی را زیرنظر بگیرد.

فرماندار قائم‌شهر در ورزشگاه شهیدوطنی مستقر شد

چند روز دیگر، رقابت‌های فوتبال لیگ‌برتر آغاز می‌شود و این لیگ برای مازندرانی‌ها امسال شور و هیجان بیشتری دارد چرا که تیم محبوب آنها یعنی نساجی مازندران در این رقابت‌ها حضور دارد و رویای 24 ساله مردمان شهر خسته را محقق کرد.

حمایت دلسوزانه صنیعی‌فر، مالک باشگاه و درایت مدیرعامل و تلاش‌های سرپرست، بازیکنان و مربی تیم فوتبال نساجی دست به دست هم دادند تا این تیم شایسته در سطح یک فوتبال هنرنمایی کند.

تنها دغدغه و نگرانی حال حاضر هواداران آماده شدن ورزشگاه وطنی برای برگزاری مسابقات لیگ‌برتر است که البته این دل‌نگرانی به حق است که به دلایلی نامشخص، روند بازسازی کمی با کندی پیش می‌رفت ولی از روز گذشته و با آمدن پیمانکار جدید، کار سرعت بیشتری گرفته و کارگران به‌صورت 24 ساعته مشغول کار هستند.

دغدغه آماده‌سازی ورزشگاه، برای مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی هم وجود دارد و به همین منظور، مهدی محمدی، فرماندار شهرستان قائم‌شهر ضمن بازدید از ورزشگاه، تصمیم گرفت تا در آنجا مستقر شود و از نزدیک روند بازسازی را زیرنظر بگیرد.

وی هدف از این تصمیم را تسریع در روند ساخت و مرمت ورزشگاه برای حمایت از ورزش استان و احترام به هواداران تیم نساجی برشمرد و گفت: تا زمانی که در ورزشگاه مستقر هستم تمامی جلسات و پیگیری‌ها اداری‌ام را در این مکان برگزار می‌کنم.

تمامی مسؤولان عزم خود را جزم کردند تا هرچه سریع‌تر بازسازی ورزشگاه وطنی به پایان برسد و برای میزبانی از تیم‌های لیگ‌برتری مهیا شود.


منبع: فارس

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها