محور «ترشابه – مهران» پیش از اربعین زیر بار ترافیک می‌رود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: در مسیر «ترشابه» به مهران کار به‌خوبی پیش می‌رود و این مسیر قبل از اربعین حسینی زیر بار ترافیک خواهد رفت.

محور «ترشابه – مهران» پیش از اربعین زیر بار ترافیک می‌رود

«احمد کرمی» در نشست کمیته زیرساخت اربعین استان اظهار کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که علاوه بر ارائه خدمات لازم به زئران اربعین، استان نیز از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.

وی با بیان این‌که کمیته زیرساخت هر 15 روز یکبار در استان برگزار می‌شود، گفت: هدف کمیته زیرساخت ارائه خدمات لازم در حوزه زیرساخت به شهروندان و زائران است و زمان زیادی تا اربعین نمانده لذا کارها باید با سرعت و کیفت بالا تا ابتدای مهرماه اجرایی شوند.

کرمی خواستار زمان‌بندی مناسب و نظارت مستمر و دقیق مدیران دستگاه‌های اجرایی بر روند اجرای پروژه‌ها شد و ادامه داد: مسائلی مانند آب شرب، آب بهداشتی، پارکینگ، برق، روشنایی مسیرهای تردد باید تا پیش از اربعین مهیای میزبانی از زائران عتبات عالیات باشند.

معاون استاندار ایلام با بیان این‌که بخش عمده‌ای از مسیر ایلام به مهران تا پیش از اربعین چهار بانده خواهد شد، افزود: هم‌اکنون پیمانکاران در سه مسیر منتهی به مهران در حال فعالیت هستند که بخش عمده‌ی این فعالیت‌ها تا اربعین امسال به نتیجه خواهد رسید و زیر بار ترافیک خواهد رفت، ادامه داد: در مسیر «ترشابه» به مهران کار به‌خوبی پیش می‌رود و این مسیر پیش از اربعین حسینی زیر بار ترافیک خواهد رفت و علی‌رغم همه محدودیت‌های مالی، عملیات اجرایی کنارگذر غربی مهران به طول 10 کیلومتر در حال انجام است.


منبع: ایسنا

منبع: ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها