توزیع جهانی فیلم کره‌ای به «نت‌فلیکس» رسید

پخش بین‌المللی فیلم کره‌ای «تشکیلات گرگ» به «نت‌فلیکس» رسید. این فیلم از سوم مرداد در سینماهای کره جنوبی اکران می‌شود.

توزیع جهانی فیلم کره‌ای به «نت‌فلیکس» رسید

فیلم «تشکیلات گرگ» محصول محلی برادران وارنر در کره جنوبی و با کارگردان کره‌ای در 25 جولای(سوم مرداد) در سینماهای کره جنوبی اکران می‌شود.

کمپانی نت‌فلیکس حق پخش بین‌المللی فیلم «تشکیلات گرگ» و با عنوان کره‌ای «ایلانگ» محصول کره جنوبی را بدست آورد.

این فیلم تازه‌ترین تولید محلی کمپانی ربرادران وارنر» است که توسط کره جنوبی ساخته می‌شود و در 25 جولای(سوم مردادماه شمسی) در این کشور آسیایی اکران خواهد شد. توزیع مابقی کشورهای جهان به عهده نت‌فلیکس خواهد بود لیکن کار توزیع جهانی 10 ماه پس از اکران در کره جنوبی صورت می‌گیرد.

نت‌فلیکس بطور مرسوم تولیدات خود را همزمان بصورت آن‌لاین و آف‌لاین اکران می‌کند. همین امر باعث شد که نمایش‌دهندگان کره جنوبی، سال گذشته مانع از حضور فیلم «اوکجا» به کارگردانی «بونگ جون هو» در رقابت سینمایی «کن» شدند.

فیلم جدید «تشکیلات گرگ» یا «ایلانگ» که به کارگردانی «کیم جی وون» ساخته شده، نسخه لایو اکشن فیلم ژاپنی علمی_تخیلی «جین_رو» ژاپنی است. داستان این فیلم به آینده و در سال 2029 می‌رود که در آن دو کشور کره متحد شده‌اند که در آن تعقیب و گریز پلیس و سازمانی ضد دولتی که مخالف اتحاد دو کره است جریان دارد.

این دومین بار است که کارگردان کره‌ای «کیم جی وون» برای کمپانی برادران وارنر فیلم می‌سازد. او در سال 2016 نیز فیلم «عصر سایه‌ها» را برای این کمپانی غول هالیوودی خلق کرد.


منبع: فارس

منبع: فارس

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها