تور ایرانی تنیس روی میز بانوان در اصفهان آغاز به کار کرد

دور نخست مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز بانوان بزرگسال کشور در اصفهان آغاز به کار کرد.

تور ایرانی تنیس روی میز بانوان در اصفهان آغاز به کار کرد

دور نخست تور ایرانی تنیس روی میز بانوان در بخش بزرگسالان (بزرگداشت سیما لیموچی) از روز گذشته و در 2 بخش انفرادی و دونفره به میزبانی اصفهان آغاز شد.

در این رقابت‌ها که تا 28 تیرماه در خانه تنیس روی میز اصفهان در جریان است، 99 بازیکن از 20 استان کشور با هم به رقابت می‌پردازند. 12 بازیکن اصفهانی در این دور از تور ایرانی تنیس روی میز بانوان حضور دارند.

در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات، 48 بازیکن به جدول اصلی می‌رسند که به همراه 16 بازیکن نخست رنکینگ ملی در جدول اصلی به رقابت خواهند پرداخت.

دور نخست تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان بانوان نخستین مسابقه از تقویم مسابقاتی سال 97 فدراسیون تنیس روی میز است.

امتیاز این رقابت‌ها در رنکینگ ملی بازیکنان محاسبه می‌شود و این موضوع، اهمیت این مسابقات را دوچندان می‌کند.

طبق سیاست‌های فدراسیون و مشابه تغییرات سیستم امتیازدهی رنکینگ از سال 2018 توسط فدراسیون جهانی، سیستم رنکینگ ملی نیز منطبق بر نحوه امتیازدهی تورهای جهانی رقابتی (Chaleng) در بزرگسالان و اپن‌های جهانی عادی (Regular) در جوانان و نوجوانان، برای امتیازدهی تورهای ایرانی مدنظر قرار گرفته است.

نفر نخست رنکینگ ملی بزرگسالان به تیم ملی تنیس روی میز بانوان دعوت می‌شود. اگر بازیکنی در هر 2 رنکینگ جهانی و رنکینگ ملی حضور داشته باشد، نفر دوم رنکینگ ملی نیز به صورت مستقیم به تیم ملی راه می‌یابد.

همچنین نفر نخست تنیس روی میز ایران در رنکینگ جهانی به شرطی که حداقل در 3 دوره تور ایرانی بزرگسالان شرکت کند، مستقیماً به عضویت تیم ملی درمی‌آید.


منبع: تسنیم

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها