حمایت ۱۰۰ درصدی ترامپ از ناآرامی‌های ایران!

رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس‌نیوز، ضمن تکرار توهمات قبلی خود، بار دیگر از ناآرامی در ایران حمایت کرد.

حمایت ۱۰۰ درصدی ترامپ از ناآرامی‌های ایران!

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، پس از دیدار با ولادیمیر پوتین، همتای روس خود در فنلاند، در بخشی از مصاحبه‌اش با شبکه‌ خبری فاکس نیوز بار دیگر ازناآرامی در ایران حمایت کرد.

او در این مصاحبه مدعی شد: «در سراسر این کشور (ایران) اعتراضات بزرگی در حال وقوع است، احتمالا بزرگتر از آنچه قبلا دیده شده، و این اعتراضات از وقتی آغاز شد که من از آن توافق (برجام) خارج شدم. پس خواهیم دید [چه خواهد شد].»

ترامپ در بخش دیگری از مصاحبه خود با فاکس نیوز گفت ایالات متحده "100 درصد" پشت سر اعتراض‌کنندگان ایستاده است و از آنها حمایت می‌کند.

گفتنی است رئیس‌جمهور آمریکا برای توجیه خروج یکجانبه و غیرقانونی خود از برجام، بارها در مناسبت‌های مختلف به بیان توهمات خود درباره ایران پرداخته است. وی ماه گذشته مدعی شد رفتار ایران پس از خروج آمریکا از برجام تغییر کرده و این کشور دیگر آن کشور چند ماه قبل نیست!

ترامپ همچنین هفته گذشته پس از پایان نشست ناتو در بروکسل با این ادعا که "ایرانی‌ها اکنون در مقایسه با گذشته با احترام بیشتری با ما رفتار می‌کنند"، گفت: می‌دانم که آن‌ها نهایتا در نقطه مشخصی با من تماس خواهند گرفت و خواستار توافق خواهند شد!

او همچنین اخیرا در توییتر خود مدعی شد مزاحمت قایق‌های ایرانی برای ناوهای جنگی آمریکا در دوره او به صفر رسیده است اما توضیح نداد که شاید دلیل این امر این است که ناوهای آمریکایی در این مدت جرأت ورود به آبهای سرزمینی ایران را پیدا نکرده‌اند.

منبع: افکارنیوز

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها