جان باختن مرد میانسال پس از جروبحث در بنگاه املاک

مرد میانسال پس از جروبحث در بنگاه املاک دچار حمله قلبی شد و جان باخت.

جان باختن مرد میانسال پس از جروبحث در بنگاه املاک

حدود ساعت 12 ظهر روز گذشته (25 تیر جاری) مأموران کلانتری 161 ابوذر در تماس با بازپرس کیشک قتل پایتخت اعلام کردند مرد میانسالی در بیمارستان ضیائیان به کام مرگ فرورفته است.

بنابر اظهارات اولیه مأموران، ظاهراً متوفی در یک بنگاه املاک با مرد جوانی دچار درگیری لفظی سپس حالش بد شده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته بود که علت اولیه مرگ وی ایست قلبی اعلام شد.

با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد متوفی برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل و یک متهم درباره این پرونده بازداشت شد.

متهم این پرونده که پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده بود، در اظهاراتش به بازپرس گفت: دو سال قبل تصادف کردم و از آن به بعد در بنگاه املاک محل رفت‌وآمد دارم، متوفی نیز به آن بنگاه می‌آمد؛ روز گذشته یک مشتری وارد بنگاه شد، سؤالی پرسید که من به جای صاحب بنگاه جواب مشتری را دادم که متوفی ناراحت شد و گفت تو چه کاره‌ای و به من چه ربطی دارد و گفت مشتری را می‌پَرانم که وی یک ضربه به صورتم زد و در نهایت ما را جدا کردند تا اینکه حدود ده دقیقه بعد از ماجرا، بدحال و بیهوش شد و ما با اورژانس تماس گرفتیم.

وی افزود: سرانجام متوفی را به بیمارستان بردند اما در بیمارستان جان خودش را از دست داد، من به هیچ عنوان به متهم ضربه نزدم.

پسر متوفی نیز با حضور در دادسرا اعلام کرد پدرش ناراحتی قلبی داشته و شکایتی ندارد، بدین ترتیب متهم با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت آزاد شد و تحقیقات ادامه دارد.

منبع: آخرین خبر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها