پردرآمدترین مشاهیر امسال جهان کدامند؟

نشریه فوربز فهرست خود را از پردرآمدترین مشاهیر، ورزشکاران و هنرمندان جهان در سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر کرد.

پردرآمدترین مشاهیر امسال جهان کدامند؟
فلوید مِی‌وِدِر، مشت‌زن آمریکایی در حالی با درآمدی بالغ بر ۲۸۵ میلیون دلار در صدر این لیست قرار گرفت که جورج کلونی، هنرپیشه معروف و کایلی جنر، مدل ۲۱ ساله آمریکایی به ترتیب با درآمد ۲۳۹ میلیون دلار و ۱۶۶/۵ میلیون دلار در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفتند.

فلوید مِی‌وِدِر که در تمام مسابقات عمرش شکست‌ناپذیر باقی ماند بارها از سوی نشریه فوربز پردرآمدترین ورزشکار جهان معرفی شده است.
فلوید مِی‌وِدِر که در تمام مسابقات عمرش شکست‌ناپذیر باقی ماند. کایلی جنر که جوانترین عضو خانواده کارداشیان به شمار می‌آید به یُمن مارک تازه لوازم آرایشی خود به جوان‌ترین زن پر درآمد سال در این لیست تبدیل شده است. خواهر ناتنی او کیم کارداشیان با ۶۷ میلیون دلار درآمد سی‌امین فرد این فهرست است.
کایلی جنر، خواهر ناتنی کیم کارداشیان دومین نفر در لیست پردرآمدترین مشاهیر امسال شد. نام دو گروه‌ محبوب موسیقی یعنی U2 و Coldplay نیز در میان ده نام نخست این لیست و پیش از لیونل مسی، ستاره فوتبال آرژانتین (با ۱۱۱ میلیون دلار درآمد) به چشم می‌خورد. کریستیانو رونالدو، دیگر ستاره فوتبال جان هم با درآمد سه میلیون دلار کمتر از لیونل مسی (۱۰۸ میلیون دلار) در جایگاه دهم لیست قرار گرفته است. حال آنکه نیمار ستاره فوتبال برزیل سیزدهمین نفر این فهرست است.
جرج کلونی با ۲۳۹ میلیون دلار درآمد در جایگاه دوم لیست مشاهیر پردرآمد قرار گرفت. دیوید کاپرفیلد، شعبده‌باز معروف با ۶۲ میلیون دلار درآمد نفر سی و سوم و جی. کی. رولینگ، نویسنده مجموعه کتاب‌های هری پاتر با ۵۴ میلیون دلار عایدی نفر چهل و دوم است.

نام بسیاری از ورزشکاران، هنرپیشگان و مجریان تلویزیونی در این لیست که در مجموع ۱۰۰ نفر را معرفی کرده است دیده می‌شود.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها