سپیده توکلی: توقع داریم پاداش‌ها به صورت سکه پرداخت شود

بانوی ملی‌پوش دوومیدانی گفت که امیدوار است پاداش باقی مانده از سال‌های ۹۵ و ۹۶ طبق آیین نامه به صورت سکه پرداخت شود نه واحد پولی.

سپیده توکلی: توقع داریم پاداش‌ها به صورت سکه پرداخت شود

سپیده توکلی پرنده پرش ارتفاع ایران در گفت و گو با ایسنا، در خصوص پاداش های قهرمانی خود اظهار کرد: توقع داریم در آستانه بازی‌های آسیایی جوایز سال ۹۵ - ۹۶ که تقریبا یکسال منتظر آن هستیم، معادل روز با ما حساب کنند.

او ادامه داد: در جوایز ما دقیقا نوشته شده است سکه و حرفی از واحد پولی عنوان نشده است‌. حتی اگر سکه هم ارزانتر بود اگه همان ارزانتر را هم می دادند کسی اعتراض نمی‌کرد.

پرنده ارتفاع ایران گفت: ما با یک دلگرمی تمرین می‌کنیم و مسابقه می‌دهیم که جوایز مان را بگیریم. دوومیدانی یک رشته ضعیف نسبت به سایر رشته هاست و ما منبع درآمد دیگری نداریم. چشم و امید ما به جوایزی است که از مسابقات در یافت کنیم.

او در ادامه گفت: این شکل پرداخت در آستانه بازی های آسیایی باعث دلسردی ما می‌شود. امیدواریم که این مشکل ورزشکاران حل شود. معتقدم در این شرایط سعی و تلاش مسئولان بیشتر کشورها این است که با فراهم آوردن امکانات لازم و در کنار آن رسیدگی بیشتر هم موجبات آرامش ذهنی ورزشکارانشان را فراهم کنند و هم کاری کنند که آنها با خیالی آسوده برای کشورشان در جاکارتا مدال آوری کنند.

منبع: ایسنا

719

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها