هفت جمله برتر رونالدو در مراسم معارفه‌اش

مهاجم یوونتوس در مراسم معارفه‌اش جملات جالب و قابل توجهی را بیان‌ کرد.

هفت جمله برتر رونالدو در مراسم معارفه‌اش

کریستیانو رونالدو دیشب (دوشنبه) به عنوان بازیکن جدید یوونتوس معرفی شد. مهاجم پرتغالی در اولین نشست خبری‌اش در ایتالیا که تقریبا ۳۰ ‌دقیقه طول کشید، درباره دلایل پیوستنش به یوونتوس، دوران جدید خود، خداحافظی‌اش از رئال مادرید و دیگر مسائل صحبت کرد. در ادامه‌ به هفت جمله برتر رونالدو در این نشست اشاره می‌شود.

تصمیم: تصمیم آسانی بود. یوونتوس یکی از بهترین تیم‌های جهان است و از مدت‌ها پیش چنین تصمیمی گرفتم.

هواداران گریان مادرید: تصور نمی‌کنم آنها در حال گریستن باشند. دوران درخشانی را در تاریخ مادرید رقم زدم که به من در همه زمینه‌ها کمک کرد. با این حال این موضوع مربوط به گذشته است. اکنون دوران جدیدی شروع شده است.

سختی سری A: می‌دانم لیگ خیلی سخت و تاکتیکی است اما می‌خواهم تجربیات جدیدی داشته باشم. نمی‌خواهم روی یک صندلی در خانه بنشینم.

۳۳ سالگی: من با بازیکنان دیگری که ۳۲، ۳۳ و ۳۴ سال دارند، متفاوت هستم. این انتخاب نشان دهنده همه چیز است. من به این جا برای تعطیلات نیامده‌ام.

لیگ قهرمانان: همه تیم‌ها خواهان قهرمانی در این بازی‌ها هستند اما رسیدن به آن آسان نیست. با این حال یوونتوس می‌تواند قهرمان شود.

توپ طلا: تصور نمی‌کردم دو یا سه توپ طلا به دست آورم. پنج توپ طلا را تصور می‌کردم. اگر همه چیز خوب پیش برود چرا با یوونتوس نتوانم توپ طلا کسب کنم؟

رقابت با مسی: خودم را با کسی مقایسه نمی‌کنم. از رقابت با مسی لذت می‌برم. چالش زیبا و جذابی بود. هر دو از پیراهن تیممان دفاع می‌کردیم و در این جا نیز چنین خواهد بود. باید دید چه کسی پیروز می‌شود.

منبع: ایسنا

719

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها