گلکسی اس 10 با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در سه نسخه عرضه می‌شود

گلکسی اس 10 با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در سه نسخه عرضه می‌شود

مینگ چی کو، تحلیل‌گر شناخته شده‌ی دنیای فناوری که بیشتر به‌خاطر اظهارنظر در مورد محصولات اپل و بالاخص آیفون‌ شناخته می‌شود، در جدیدترین گزارش خود به ارائه‌ی اطلاعاتی در رابطه با نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ پرداخته است. مینگ چی کو که از مدتی پیش با موسسه‌ی سرمایه‌گذاری TF International همکاری می‌کند، اعلام کرده است که گلکسی اس ۱۰ در سه نسخه راهی بازار خواهد شد.

بنابر پیش‌بینی‌های مینگ چی کو، بارزترین ویژگی‌ Galaxy S10 سامسونگ بهره‌گیری از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی خواهد بود. با بهره‌گیری از چنین نمایشگری، کاربران می‌توانند با قراردادن انگشت روی نمایشگر، قفل گوشی را باز کنند. کو معتقد است که گلکسی اس ۱۰ در سه نسخه با استفاده از نمایشگر ۵.۸، ۶.۱ و ۶.۴ اینچی راهی بازار خواهد شد. براساس گزارش مینگ چی کو، دو نسخه‌ی رده بالای گلکسی اس ۱۰ از وجود سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهند برد، حال آنکه نسخه‌ی ارزان‌تر و به بیان بهتر رده‌پایین‌تر، از وجود سنسور اثر انگشت در لبه‌ی گوشی بهره خواهد برد.

سنسور اثر انگشت گلکسی اس ۹ سامسونگ در پشت آن قرار داشت. گمانه‌زنی‌ها نشان از این دارد که سه نسخه‌ی آیفونیکه امسال راهی بازار می‌شود، فاقد سنسور اثر انگشت خواهند بود. در واقع Applee در نظر دارد تا از فیس‌آیدی در تمام نسخه‌های جدید آیفون بهره بگیرد و سنسور اثر انگشت را از تمام گوشی‌های هوشمند خود حذف کند.

کو اعلام کرده است که سنسور اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر، یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت گلکسی اس ۱۰ خواهد بود و Samsung نیز سرمایه‌گذاری گسترده‌ای برای مانور تبلیغاتی این ماژول انجام خواهد داد، چرا که سنسور زیر نمایشگر قابلیتی است که آیفون‌های اپل از وجود آن بی‌بهره خواهند بود. پیش‌بینی‌های کو نشان می‌دهد که سامسونگ از این ماژول در گوشی‌های هوشمند سری A و همچنین نسل بعدی نوت که سال ۲۰۱۹ راهی بازار خواهد شد، استفاده خواهد کرد. سنسور ادغام‌شده با نمایشگر از فناوری اولتراسونیک توسط دو شرکت GIS و O-film مبتنی بر نرم‌افزار و سخت‌افزار طراحی شده توسط کوالکام توسعه خواهند یافت.

کو پیش‌بینی می‌کند که سامسونگ نزدیک به ۴۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۱۰ راهی بازار خواهد کرد که البته بخش بزرگی از فروش به دو نسخه‌ی بزرگ اختصاص خواهد داشت. همچنین باید به پیش‌بینی فروش ۱۴ تا ۱۶ میلیون دستگاه گلکسی نوت ۱۰ اشاره کرد.

منبع: زومیت

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها