رکورد طولانی‌ترین نقاشی خیابانی کشور در تبریز زده شد

به همت شهرداری منطقه سه، جشنواره طولانی‌ترین نقاشی خیابانی کشور به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور کودکان 3 الی 15 ساله در تبریز برگزار شد .

رکورد طولانی‌ترین نقاشی خیابانی کشور در تبریز زده شد

کودکان تبریزی به همراه خانواده‌های خویش عصر دیروز از ساعت 18 در رفوژ وسط چهارراه ابوریحان تا زیر گذر حکیم نظامی (جاده سلامت) گرد هم جمع شده و با کشیدن نقاشی دنیای خیالی ذهنشان در بومی 900متری، طولانی ترین نقاش کشوری را به اسم خود رکورد زدند.

کودکان در کنار مادران و پدران خویش با انرژی و شادی غیر قابل وصفی با دست ناز و ظریفشان قلم موها را به رنگ‌های گوناگون آغشته کرده و دنیای ذهن زیبایشان را بر روی بوم 900 متری نقاشی کردند.

جشنواره نقاشی همگانی تبریز با حضور کودکان دختر و پسر 3 الی 15 ساله به همراه خانواده‌هایشان و با همکاری روابط عمومی شهرداری منطقه 3 تبریز، توسط مجموعه پروین تحریر و با همراهی موسسه تبریز سینما، مهد کودک شکرستان (چهار ستاره)، پیش دبستان و دبستان دخترانه قصرعسل و آمادگی و پیش دبستانی پریا برگزار شد.

اعضای بازدیدکننده شورای اسلامی کلانشهر تبریز از جشنواره، حمایت همه جانبه خود را از اجرای برنامه‌های شادی و نشاط‌آفرین در سطح شهر را اعلام کرده و خواهان تکثر سایر برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، هنری و اجتماعی با محوریت شادی‌آفرینی و شادی‌افزایی برای تمام مقاطع سنی شهروندان شهر تبریز شدند.


منبع: ایسنا

منبع: ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها