۳۳۰ بنچ مارک در مناطق جنگلی عباس آباد نصب شد

عباس آباد - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری عباس آباد گفت: به منظور تثبیت اراضی ملی و جلوگیری از تصرف افراد سودجو ۳۳۰ عدد بنچ مارک در مناطق جنگلی این شهرستان نصب شد.

۳۳۰ بنچ مارک در مناطق جنگلی عباس آباد نصب شد

جواد جلالی کندلوسی با اشاره به نصب ۳۳۰ عدد بنچ مارک در مناطق جنگلی شهرستان اظهار داشت: از این تعداد ۱۰۰ عدد بنچ مارک مربوط به سال گذشته بوده است وبرای اجرای این طرح ۴۰۰ میلیون اعتبار هزینه شده است.

به گفته این مقام مسئول با اجرای این پروژه ۱۰ هزار و ۹۰۸ هکتار از عرصه های منابع ملی این شهرستان با بنج مارک از مستثنیات اشخاص جداسازی شد.

جلالی همچنین در خصوص کنترل آفت شب پره شمشاد در حوزه این اداره اظهار داشت : با افزایش تدریجی دما و سیکل زندگی این آفت که اکنون در تمامی سنین لاروی در رویشگاههای شمشاد مشاهده شده است ، یک و نیم هکتار از مناطق آلوده محلول پاشی صورت گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی عباس آباد از همکاری فرماناری،شهرداری و دهیاری ها برای انجام این عملیات قدردانی کرد و گفت: این محلول پاشی در منطقه جنگلی سی سرا و با هدف کنترل این آفت انجام شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: با هدف حفاظت از اراضی جنگلی و پیشگیری از بروز پدیده قاچاق چوب آلات جنگلی در حوزه استحافظی این اداره با جذلب اعتبارات یگان حفاظت اداره کل منابع طبییع نوشهر تعداد ۱۰ دستگاه دوربین تحت وب در مناطق حساس به صورت الکترونیکی نصب شد تا کنترل بیشتری در این مناطق صورت گیرد.

شهرستان عباس آباد دارای ۳۳ هزار هکتار عرصه جنگلی است.


منبع: مهر

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها