تیم هندبال قم به مرحله حذفی مسابقات امیدهای کشور صعود کرد

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: تیم هندبال استان قم با ۳ برد پیاپی جواز حضور در مرحله حذفی مسابقات هندبال امیدهای دختر کشور را به دست آورد.

تیم هندبال قم به مرحله حذفی مسابقات امیدهای کشور صعود کرد

حسین محمدخانی اظهار داشت: تیم هندبال استان قم در بخش دختران در رده سنی امید عازم مسابقات امیدهای دختر کشور در اصفهان شده است و رقابت‌های امیدهای کشور در اصفهان در حال برگزاری است و به مرحله حذفی رسیده است.

وی افزود: تیم هندبال استان قم در این رقابت‌ها در دور گروهی ۳ مسابقه برگزار کرد و با ۳ برد پیاپی به عنوان تیم اول گروه خود راهی مرحله حذفی شد تا امروز سه شنبه در این مرحله برابر تیم هندبال استان بوشهر قرار گیرد.

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: سومین و آخرین بازی تیم هندبال قم در دور گروهی، روز دوشنبه در اصفهان برابر تیم گچساران برگزار شد که دختران هندبالیست قم موفق شدند این بازی را ۲۴ بر ۱۵ به سود خود پایان دهند و سرگروه شوند.

محمدخانی بیان داشت: تیم هندبال استان قم در اولین مسابقه خود ۲۰ بر ۱۶ تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را شکست داده بود و در دومین بازی نیز توانسته بود تیم قزوین را ۲۴ بر ۱۸ شکست دهد و در حالی که در گروه آسانی قرار نداشت اما اقتدار هندبال بانوان قم را به نمایش گذاشت.

وی عنوان کرد: تیم هندبال بانوان قم امسال قصد شرکت در لیگ برتر کشور را داشت اما نبود اسپانسر در این امر اخلال به وجود آورد.


منبع: مهر

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها