رابطه پسر علم الهدي با سلطان سكه چيست؟

چند روزی است در فضای مجازی شایعه‌ای درباره دستگیری یکی از همکاران سلطان سکه در امارات مطرح شده است.

رابطه پسر علم الهدي با سلطان سكه چيست؟

برخی از شایعات در این زمینه به دستگیری یکی از فرزندان امام جمعه مشهد در این باره اشاره داشت که فرزند آیت‌الله علم‌الهدی نیز در صفحه اینستاگرام خود با رد این موضوع نوشت: اصلا سفری به امارات نداشته‌ام و تاکنون نیز این آقای عابد را نه دیده‌ام و نه می‌شناسم و دیروز نیز در جلسه‌ای در تهران شرکت کرده‌ام.

وی با رد شایعه دستگیری‌اش در این باره افزود: هیچ ارتباطی با بازار سکه و ارز نداشته و ندارم.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگارما با تکذیب این خبر گفت: ماجد علم‌الهدی در تهران حضور دارد و دستگیر نشده است.

نکته جالب توجه در این زمینه شایعات فراوانی است که این روزها درباره افراد مختلف در مشهد منتشر و به سرعت نیز تکذیب می‌شود. در همین زمینه چند روز پیش نیز درباره تخریب مجسمه فردوسی در مشهد شایعاتی مطرح شده بود که اساسا تکذیب شد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی
    0

    دولت گند زده به مملکت حالا دنبال شایع سازی هرکسی که عقل سالمی داره این مزخرفات باور نداره .

  • بها در‌
    0

    جمعیت شهر نشین بالای ۵۰۰ هزار نفر درکشور تولید نکردند روش زندگی روز مره غلط همه دانشمند پر توقع تو خالی غر عرو بی روح بی خا صیت مصرف کننده بنزبن مفت برق مفت وداشتن مدیران فر صت‌طلب بی انگیزه بی سواد و خروجی مدارس دانشگاه ها هیچ نتیجه ملموسی برا ی کشور نداشته و ادامه این روش مصرف بنزین برق و اب و... نه تولید ناخالص ملی را بالا برد ه بلکه تبدیل به کشور مصرفی برای ۸۰ درصد کالاها شدهایم راه نجات قیمت انرژی در داخل کشور قیمت جهانی به اضافه ۲۰۰۰ تومان مالیات و مطمیین باشدد هزاران کالا و خدمات تطبیق پیدا مبکنند و از ما لیات بر انرژی اقشا ر اسیب پذیر را کمک کنید تا شرایط به مرور ایدهال شود و زیر ساخت دولت الترو نیک و کا رت ملی را طوری تنظیم و اماده نما یید که بتوان فهمید هر شخص در چند بار نفس کشیده و قلبش چند بار تپیده و چق در وزن داره تا حساب بانکی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها