صداوسیما تذکر گرفت/ مستند «بیراهه» کار دست تلویزیون داد

جلسه 449 شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما روز دوشنبه 25 تیر 97 به ریاست حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای و با حضور نمایندگان قوای سه گانه در محل دبیرخانه شورا برگزار شد.

صداوسیما تذکر گرفت/ مستند «بیراهه» کار دست تلویزیون داد

به گزارش خبر فوری و به نقل از فارس، در این جلسه پس از بررسی و استماع گزارشات واصله ، مصوبات زیر در خصوص پخش مستند " بی راهه " به تصویب رسید:

1. جریانی فعال و هدایت شده از خارج از کشور وجود دارد که حرمت شکنی ، هنجار ستیزی و اباحه گری در فضای واقعی و مجازی را در دستور کار خود قرار داده است.
شورای نظارت ، سازمان صدا و سیما را موظف به روشنگری و تنویر افکار عمومی نسبت به وجوه مختلف و ابعاد متنوع این پدیده می داند و از رویکرد این سازمان در مواجهه منطقی و حرفه ای با مفاسد اجتماعی سازمان یافته حمایت می کند.

2. در موضوع مستند اخیر « بیراهه » بررسی شورای نظارت نشان داد که پخش این برنامه بدون هماهنگی با قوه قضائیه بوده است ؛ از این جهت به سازمان تذکر لازم داده می شود.

3. به سازمان توصیه می شود در پرداختن به موضوعاتی که دارای ابعاد اجتماعی ، فرهنگی و قضایی است از مشاوره های لازم بهره مند شود و هماهنگی های لازم را با نهادهای ذیربط انجام دهد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها