جزئیات حضور ۲ تیم شیرازی در لیگ دسته اول؛ سرگردانی فجر سپاسی در آستانه شروع لیگ

قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتبال انجام شد و دو تیم شیرازی حاضر در مسابقات حریفان خود را شناختند، در حالی که تیم فجر هنوز سرمربی ندارد.

جزئیات حضور ۲ تیم شیرازی در لیگ دسته اول؛ سرگردانی فجر سپاسی در آستانه شروع لیگ

قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتبال انجام شد و دو تیم شیرازی حاضر در مسابقات حریفان خود را شناختند. تیم فجر شهیدسپاسی و شهدای قشقایی نمایندگان شیراز در فصل جاری لیگ دسته اول هستند.

شهدای قشقایی همان تیم قشقایی است که با تصمیم مدیرانش در این فصل با این نام در لیگ دسته اول بازی می‌کند. این تیم با خرید امتیاز تیم آینده‌سازان برق جدید فارس پس از چند فصل حضور در لیگ دو، حالا شانس خود را در لیگ یک امتحان خواهد کرد.

قرعه کشی لیگ دسته اول در حالی انجام شد که تیم شهدای قشقایی هدایت خود را به اصغر اکبری سپرده اما فجری‌ها هنوز سرمربی ندارند.

تیم فجر پس از کنار گذاشتن علی اصغر کلانتری، پس از هفته‌ها وحید رضایی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کردند اما این مربی که با ذوب آهن قرارداد داشت پس از کش و قوس‌های فراوان در ذوب آهن ماندنی شد.

سرهنگ فلاح مدیرعامل فجر ابتدا رضایت آذری مدیرعامل ذوب آهن را برای این انتقال گرفت اما رضایی از عدم رضایت امید نمازی سرمربی ذوب‌آهن از این انتقال خبر داد و چند روزی به شیراز نیامد تا اینکه بالاخره وحید رضایی سر تمرینات فجر حاضر و کادر مربیان خودش را اعلام کرد اما پس از یک روز غیبش زد و علی ماند و حوضش!

این بلاتکلیفی در شرایطی است که تقریباً تمام لیگ‌های دسته اول نیمکت خود را به مربیان مختلف سپرده و در حال جذب بازیکن و برگزاری اردو هستند. شهدای قشقایی هم از 2 مربی پرتغالی به عنوان دستیاران اکبری استفاده می‌کند.

براساس قرعه‌کشی انجام شده شهدای قشقایی در هفته اول میزبان مس رفسنجان است که این بازی در ورزشگاه پارس انجام می‌شود. فجر شهید سپاسی نیز در این هفته مهمان اکسین البرز است که با فراز کمالوند و بازیکنان شاخصی که جذب کرده هفته‌هاست تمرینات خود را شروع کرده و عزم و اراده لیگ برتر شدن دارد.

این دو تیم در هفته ششم به میزبانی فجر شهیدسپاسی دربی لیگ یکی شیراز را برگزار می‌کنند.


منبع: تسنیم

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها