پیکر مادر شهید علی شفیع‌پورچهرازی تشییع شد

پیکر مادر شهید علی شفیع‌پورچهرازی تشییع شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم آئین تشییع پیکر مطهر شهید علی شفیع‌پورچهرازی از شهدای دوران دفاع مقدس هفتگل امروز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان دفاع مقدس و بسیجیان حضور داشتند و پیکر این مادر شهید را تشییع کردند.

جمعی از دانشجویان، روحانیون و طلاب علوم دینی نیز در آئین تشییع پیکر مطهر مادر شهید علی شفیع‌پورچهرازی از شهدای دوران دفاع مقدس هفتگل حضور داشتند و به این مادر شهید ادای احترام کردند.

پس از برگزاری آئین تشییع، آئین پیکر مطهر شهید علی شفیع‌پورچهرازی به بهشت‌آباد هفتگل منتقل شد و در قطعه والدین شهدای گلزار شهدا آرام گرفت.

خانم نازک‌جان حسن‌پورچهرازی مادر شهید علی شفیع‌پورچهرازی به در روز شنبه 16 بهمن ماه سال 1395 دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزند شهیدش شد.

این بانوی مومنه از بستگان نزدیک سردار شهید کرم سیاهپور، از شهدای محوری شهرستان هفتگل نیز هست.

شهید علی شفیع‌پورچهرازی فرزند محمدرضا در تاریخ دوم فروردین ماه سال 1344 دیده به جهان گشود و دوران دفاع مقدس به صف رزمندگان اسلام پیوست.

این جوان خوزستانی در تاریخ 23 شهریور سال 1364 در نبرد با دشمان در عملیات قادر به فیض شهادت نائل شد و نامش در دفتر 23 هزار شهید گلگون کفن خوزستان به ثبت رسید.

شهید علی شفیع‌پورچهرازی در سن 20 سالگی در کردستان شربت شهادت نوشید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای هفتگل آرمید.

شهرستان هفتگل 253 شهید والامقام به آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده است که سردار شهید شکرخدا بهمنی، سردار شهید علی‌رضا داوودی، سردار شهید کرم سیاهپور، سردار شهید مصدق طاهری، سردار شهید محمدکریم ممبینی، سردار شهید غلامعباس عباسی‌مکوند و سردار شهید سید عیسی موسوی از آن جمله هستند.

شهید حسین ممبینی، شهید بهمن درویشی، شهید مهدی بهرامی و شهید محمد اصلانی از جمله جوانان برومند هفتگل هستند که پس از دوران دفاع مقدس شربت شهادت نوشیدند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها