۲۴ دوربین ثبت تخلف در جاده‌های اردبیل نصب می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از نصب و فعالیت ۲۴ دوربین ثبت تخلف در جاده‌های این استان طی آینده‌ای نزدیک خبر داد.

۲۴ دوربین ثبت تخلف در جاده‌های اردبیل نصب می‌شود

علی رحمتی عصر دوشنبه در بازدید از طرح‌های اجرایی حوزه راهداری در جاده‌های اردبیل افزود: با نصب این دوربین ها، تعداد دوربین های ثبت تخلف در جاده های استان به ۵۱ دوربین افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به عملکرد ۲۷ دوربین فعال استان طی سه ماهه اول سال جاری یادآور شد: ۱۳ هزار و ۹۱۳ تخلف از طریق این دوربین ها طی این مدت ثبت و برای اعمال قانون به پلیس راه ارسال شد.

مدیرکل راهداری استان بیشترین تخلف جاده ای در این استان را سرعت غیرمجاز برشمرد و ادامه داد: هشت درصد کل ترددهای جاده ای این استان دارای سرعت غیرمجاز بوده اند.

وی مجموع ترددهای ثبت شده استان را در سه ماهه اول سال جاری بیش از سه میلیون و ۷۷۰ هزار تردد برشمرد و ادامه داد: از این تعداد یک میلیون و ۸۹۰ هزار تردد ورودی به استان و یک میلیون و ۸۸۰ هزار تردد خروجی بوده است.

رحمتی با بیان اینکه این میزان تردد با استفاده از ۶۴ سامانه تردد شمار فعال در ۳۲ نقطه ثبت شده است، بیان داشت: در این مدت بیشترین آمار را با سه میلیون تردد در جاده اردبیل - آستارا و کمترین آمار را با ۷۶ هزار تردد در جاده اسالم - خلخال شاهد بودیم.

وی متوسط سرعت در تمام جاده های استان را ۷۱.۷ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و متذکر شد: بیشترین درصد تخلف از سرعت مجاز نیز در محور قره آغاج به بران در جاده اردبیل - پارس آباد به ثبت رسیده است.


منبع: مهر

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها