دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی اسدآباد تا پایان امسال حذف می‌شود

فرماندار شهرستان اسدآباد از حذف دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی این شهرستان تا پایان امسال خبر داد.

دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی اسدآباد تا پایان امسال حذف می‌شود

کریم حمیدوند عصر امروز در دیدار سرزده خود از مدیریت درمان و کارکنان اداره تامین اجتماعی شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته تامین اجتماعی اظهار داشت: حذف دفترچه‌های درمانی و الکترونیکی شدن دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی در 5 استان به صورت پایلوت در حال انجام بوده که استان همدان نیز به عنوان یکی از استان‌های پایلوت در این راستا است.

وی با اشاره به اینکه در شعبه تامین اجتماعی شهرستان اسدآباد هم در راستای پیگیری خدمات رسانی به ارباب رجوع تا پایان سال نسخه‌های الکترونیکی را اجرایی خواهد کرد و این امر در شرف انجام است،گفت:کم شدن مراجعات،کاهش اشتباهات نسخه نویسی و حفظ سوابق بیمار به صورت الکترونیکی از مزایای این اقدام است.

رئیس شعبه تأمین اجتماعی اسدآباد نیز خاطر نشان کرد: 43.5 درصد از جمعیت شهرستان اسدآباد تحت پوشش خدمات و حمایت‌های تامین اجتماعی قرار دارند.

کمال شعبانی اظهار داشت: 43 هزارو 945 نفر در این شهرستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که از این تعداد، 13 هزار و 380 نفر را بیمه شده اصلی، 25هزار و 65 نفر بیمه شده تبعی، 2167 نفر مستمری‌ بگیران و 3333نفر را تبعی مستمری‌بگیر تشکیل می‌دهند.

وی افزود: از سال گذشته تا کنون 120 نفر بیمه شدگان تامین اجتماعی اسدآباد به علت بازرسی ، و یا عدم واریز وجه ریزش داشته‌اند.

شعبانی با اشاره به پرداخت 280 میلیون تومان از تیرماه سال گذشته تا خرداد ماه سال جاری به بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی شعبه اسدآباد، گفت: از مجموع بیمه شدگان اصلی شعبه تامین اجتماعی اسدآباد 6607 نفر بیمه شده اجباری ،217 نفر اختیاری ،2686 نفر راننده، 362 نفر مشاغل آزاد، 359 نفر قالیباف،2287 نفر کارگر ساختمانی ،313 نفر زنان سرپرست خانوار و مابقی مددجویان کمیته امداد، مربی مهد، زنبوردار، خادمین مساجد و غیره هستند.

وی با بیان اینکه طی یکسال گذشته از 2048 کارگاه فعال سطح شهرستان مراجعه و بازرسی انجام شده ،گفت: در این مدت 2638 جلد دفترچه درمانی صادر و ،17017 جلد دفترچه درمانی تعویض و 41482 جلد دفترچه توسط شعبه تامین اجتماعی اسدآباد تمدید شده است.


منبع: تسنیم

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها