طعنه پوگبا به انگلیسی‌ها بعد از قهرمانی فرانسه

هافبک خروس‌ها بعد از قهرمانی تیم ملی کشورش در جام جهانی، به هواداران سه‌شیر که برای بردن جام قهرمانی به جزیره رؤیا پردازی می‌کردند، طعنه زد.

طعنه پوگبا به انگلیسی‌ها بعد از قهرمانی فرانسه

پس از پیروزی 4 بر 2 شب گذشته (یکشنبه) تیم ملی فرانسه مقابل کرواسی در فینال جام جهانی، هر کدام از بازیکنان تیم قهرمان به شیوه‌ای اقدام به ثبت لحظات به یادماندنی افتخارآفرینی بزرگ‌شان در روسیه کردند.

پل پوگبا، زننده گل سوم خروس‌ها هم در رختکن تیمش فیلمی از خود با جام قهرمانی گرفته است که در آن جمله معروف انگلیسی‌ها بعد از صعود تیم ملی کشورشان به نیمه نهایی جام بیست‌و‌یکم را به شیوه‌های مختلف به زبان می‌آورد.

رسانه‌های انگلیسی و طرفداران این کشور در فضای مجازی بعد از صعود سه‌شیر به نیمه نهایی با جنبشی تحت عنوان «(جام) دارد به خانه می‌آید» رؤیای بازگشت جام قهرمانی مهمترین تورنمنت دنیای فوتبال که آخرین بار سال 1966 آن را بردند، در سر می‌پروراندند، اما با قبول شکست برابر کرواسی این رؤیا برای آنها بر باد رفت.

پوگبا البته بعد از یکی دو بار گفتن جمله «دارد به خانه می‌آید» از انگلیسی‌ها می‌خواهد که حرکت او را به دل نگیرند و می‌گوید: «ببخشید، ببخشید، این فقط یک شوخی بود، ققط یک شوخی بود. ما را حمایت کنید، فرانسه را حمایت کنید».

save123

منبع: تسنیم

719

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها