مدافع استقلال گران‌ترین بازیکن لیگ ایران

مجید حسینی به یک دلیل مشخص از حضور در لیگ ترکیه انصراف داده است.

مدافع استقلال گران‌ترین بازیکن لیگ ایران

مجید حسینی یکی از بازیکنانی است که بعد از درخشش در جام جهانی با پیشنهاد وسوسه انگیز لیگ ترکیه و باشگاه ترابوزان اسپور روبرو شده است؛ او در ابتدا آنقدر برای حضور در فوتبال اروپا مشتاق بود که حتی با مدیران استقلال برای دریافت پاسپورتش درگیر هم شد اما حالا اتفاقی افتاده که او را از حضور در لیگ این کشور با تردید روبرو کرده است.
باشگاه استقلال که تا بدین جای کار امید ابراهیمی و امید نورافکن را از دست داده است و بازیکن شاخصی هم در فصل نقل و انتقالات جذب نکرده تمام تلاش خود را می کند که حسینی را راضی به ماندن کند و گفته می شود تا حد زیادی هم موفق به انجام این کار شده است.

مجید حسینی که تا همین فصل گذشته قراردادی متوسط با استقلال داشت و جایی در بین میلیاردر های تیمش نداشت، حالا با پیشنهادی نجومی از این باشگاه روبرو شده است، پیشنهادی که در صورت قبول آن او را به گران قیمت ترین بازیکن داخلی فوتبال ایران تبدیل می کند.

حسینی که از زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان در لیگ شانزدهم رفته رفته به ترکیب اصلی استقلال اضافه شد، در این مدت پیشرفت محسوسی داشته تا حالا مدیران حاضر باشند او را به گران قیمت ترین بازیکن تیم شان و البته لیگ برتر تبدیل کنند.

البته مجید حسینی فعلا پاسخ قطعی به پیشنهاد استقلال نداده است اما گذشتن از این پیشنهاد نمی تواند کار ساده ای برای مدافع جوان این تیم باشد، مدافعی که یک سال دیگر با آبی ها قرارداد دارد و مدیران باشگاه تمام تلاش خود را می کنند او را در تیم شان حفظ کنند.

در این بین مدیر عامل باشگاه ترابوزان اسپور در مصاحبه های خود گفته است مجید حسینی مشکل پاسپورت داشته که حل شده اما ظاهرا یک مدیربرنامه در ترکیه که در جریان این انتقال این بازیکن است به او زنگ زده و اعلام کرده قیمت این باشگاه پایین است و حسینی تصمیم دارد با قیمتی بالاتر فصل بعد هم در استقلال بازی کند.

در این بین مسئولان باشگاه ترابوزان تصمیم دارند امروز یا فردا رضایت قطعی حسینی را برای حضور در این تیم بگیرند ولی گفته می شود او از رفتن به ترکیه منصرف شده و با بالاتر رفتن قراردادش به کارش در استقلال ادامه می دهد.

منبع: الف

719

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها