دلیل ماندن بیرانوند در پرسپولیس از زبان خودش

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر شرایط سخت تیم و هواداران تصمیم گرفتم در پرسپولیس ماندنی شوم.

دلیل ماندن بیرانوند در پرسپولیس از زبان خودش

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیتش در این تیم اظهار کرد: پیشنهادهای تیم های خارجی از لحاظ مالی خوب بود و هیئت مدیره هم به این موضوع اذعان کرد که مبالغ پیشنهادی بالا است اما مسئولان مرا وادار کردند که پرسپولیس را در این شرایط سخت تنها نگذارم و در نهایت تصمیم گرفتم به خاطر وضعیت تیم و هواداران در پرسپولیس بمانم.

او ادامه داد: پرسپولیس در شرایطی قرار دارد که نمی تواند بازیکن بگیرد و من تصمیم گرفتم که با ماندن به این تیم کمک کنم.

بیرانوند درباره اینکه با ماندنش در پرسپولیس کار بزرگی انجام داد، گفت: تصمیم من برای ماندن در پرسپولیس احساساتی بود و به خاطر شرایط این تیم تصمیم گرفتم که بمانم. شرایط پرسپولیس در نیم فصل اول سخت است چرا که بازیکنان خوبی را از دست داده است و قادر به جذب بازیکن هم نیست. به هر حال امیدوارم یک نیم فصشل خوب با سرخپوشان داشته باشم و قهرمان آسیا شویم.

شاید تا آخر فصل هجدهم در پرسپولیس ماندگار شوم

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکی از صحبتهای مدیریت باشگاه این بود که پرسپولیس نیم فصل سختی را پیش رو دارد و به همین علت ترجیح دادم در این تیم بمانم. گرشاسبی اعلام کرد که باید در نیم فصل در پرسپولیس بمانم و امیدوارم در نیم فصل دوم و بعد از پایان محرومیت برایم اتفاق خوبی برای من و باشگاه رخ بدهد و شاید تا آخر فصل هجدهم هم در پرسپولیس ماندگار شدم.

وحید امیری قراردادش را با پرسپولیس تمدید می کند

او درباره وضعیت وحید امیری تصریح کرد: وحید در جام جهانی روسیه درخشید و شرایط خوبی هم دارد اما همان طور که هیئت مدیره بر من فشار زیادی آورد تا در پرسپولیس بمانم و به پیشنهادات فکر نکنم برای امیری هم همین اتفاق رخ می دهد.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: وحید امیری هم دلش با پرسپولیس است و او هم امروز یا فردا قراردادش را با سرخپوشان پایتخت تمدید می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

719

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مریم
    0

    واقعا ثابت کردی غیورمرد لرستان و محبوب قلوب پرسپولیسی طرفداران تیم محبوب به وجود بازیکنان باغیرت افتحارمیکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها