وزیر آموزش و پرورش قول اختصاص سهمیه کنکور چه کسانی را داد؟

وزیر آموزش و پرورش قول اختصاص سهمیه کنکور چه کسانی را داد؟

سید محمد بطحایی در حاشیه مراسم اردوی دانش آموزان دختر عشایر درباره پیرامون اختصاص یافتن سهمیه کنکور به دانش آموزان عشایر و ایجاد فرصت برابر برای دانش آموزان اظهار داشت: قول می‌دهم در شورای پذیرش دانشگاه موضوع اختصاص سهمیه کنکور عشایر را مطرح کنم.

سید محمد بطحایی در حاشیه مراسم اردوی دانش آموزان دختر عشایر درباره پیرامون اختصاص یافتن سهمیه کنکور به دانش آموزان عشایر و ایجاد فرصت برابر برای دانش آموزان اظهار داشت: قول می‌دهم در شورای پذیرش دانشگاه موضوع اختصاص سهمیه کنکور عشایر را مطرح کنم تا حداقل اگر در طی دوران آموزش نتوانستیم امکانات مناسب آموزشی را هم سطح شهر‌ها و مناطق برخوردار برای عشایر فراهم کنیم، برای ورودشان به دانشگاه و مراکز عالی تسهیلات اینچنینی فراهم شود.

وی افزود: بخشی که در اختیار ماست نیروی انسانی است که برای جذب در بخش عشایر این امکان را داریم که سهمیه خاصی را برای این افراد پیش بینی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: منتها این مورد باید بررسی شود چراکه برخی مواقع اختصاص سهمیه به ضرر افراد آن بخش باشد، ما باید بررسی کنیم تا بفهمیم اگر اختصاص سهمیه منتج به افزایش پذیرش آن‌ها خواهد شد این سهمیه را برای آن‌ها پیش بینی کنیم و این مساعدت برای آن‌ها بعمل آید.

وی گفت: پذیرش در دانشگاه و آموزش عالی هم مستلزم صحبت با وزارت علوم است، اما این قول را خواهم داد که در شورای پذیرش دانشگاه این مورد را مطرح کنم تا حداقل اگر در طی دوران آموزش نتوانستیم امکانات مناسب آموزشی را هم سطح شهر‌ها و مناطق برخوردار برایعشایر فراهم کنیم، برای ورودشان به دانشگاه و مراکز عالی تسهیلات اینچنینی فراهم شود.

منبع: افکارنیوز

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها