آشتی این زن و شوهر بعد از 20 سال قهر

یک زن و شوهر که صاحب سه فرزند بودند و به مدت 20 سال در قهر به سر میبردند پس از اینکه پسر آنها از یک برنامه تلویزیونی درخواست کمک کرد بالاخره باهم حرف زدند!

آشتی این زن و شوهر بعد از 20 سال قهر

این زن و شوهر که ازدواجی عاشقانه داشتند مدتی پس از بچه دار شدند دچار مشکل شدند و مرد خانواده دیگر حتی یک کلمه با همسرش حرف نمیزد و تنها با ایما و اشاره گاهی منظور خود را به او میفهماند

"اوتو" و "کاتایاما" یومی زن و شوهری هستند که به مدت 20 سال است با هم در قهر به سر می برند!به گزارش ایران ناز آقای "اوتو" قهر را زمانی آغاز کرد که احساس این را داشت ،همسرش تمام توجه اش را به فرزندانشان داده است. بنابراین 20 سال است که گفتگویی میان زن و شوهر انجام نشده و تنها با ایما و اشاره کارشان راه می افتاده است.

اولینن بار پسر 18 ساله آنها در یک مصاحبه تلویزیونی از این ماجرا پرده برداشت. او گفت: تاکنون صدای مکالمه آنها را نشنیده است.

با هماهنگی سه فرزند،این زوج در پارک "نارا" جایی که اولین قرار زندگیشان را داشتند،در کنار هم قرار می گیرند و بعد از بیست سال باهم صحبت می کنند.

اوتو در حالی به حسادت خود در این سالها اعتراف می کند که گوشه ای دیگر پارک ها بچه ها در حال شنیدن نخستین مکالمه میان والدینشان هستند و بسیار هم از این بابت احساساتی شدن


"اوتو" این پدر کله شق می گوید خیلی عادی با فرزندان اش صحبت می کرده، اما هرگز یک کلمه هم در طول این سال ها با همسرش "کاتایا یومی" حرف نزده است.

کاتایا به رغم کم محلی های همسرش با وی صحبت می کرد، اما فایده ای نداشته چراکه فقط با ایما و اشاره جواب خود را دریافت می کرده است. مرد سکوت خود را برای این رفتار به همت پسرش بعد از بیست سال شکست و حسادت به فرزندان اش را دلیل این بی مهری ها اعلام کرد.

این اتفاق جالب در عین حال تلخ در شهرستان نارا، جنوب ژاپن فیلم برداری شده است. در این برنامه اوتو دلایل خود را برای این قهر طولانی مدت توضیح داد. به همت این برنامه این زوج در پارکی که روز نخست یکدیگر را ملاقات کرده بودند، جلسه داشتند که باهم در جهت رفع این مشکل صحبت کنند که این نشست پایانی پرحرف داشت. فرزندان این خانواده که شاهد صحبت پدر و مادر خود بودند اشک می ریختند

1514

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها