نوکیا ۶.۱ پلاس ؛ نوکیا خود را برای رقابت جهانی آماده می کند

نوکیا ۶.۱ پلاس ؛ نوکیا خود را برای رقابت جهانی آماده می کند

کالاسودا- کمپانی HMD Global قصد دارد گوشی هوشمند جدید را به نام نوکیا ۶.۱ پلاس به زودی وارد بازار جهانی کند. این گوشی هوشمند در گیگ بنچ رویت شد و بسیار شبیه به گوشی هوشمند نوکیا ایکس ۶ خواهد بود. نوکیا ایکس ۶ مدتی پیش اعلام شد که تنها در کشور چین عرضه خواهد شد اما اعتراض هواداران این برند و از طرفی دیگر فروش بسیار خوب نوکیا ایکس ۶ کمپانی HMD Global را مجاب کرد که به فکری برای طرفداران نوکیا در تمام جهان بیفتد و تدابیری را بیندیشد.

نوکیا ۶ ایکس بدون شک یکی از زیباترین طراحی های این برند دوست داشتنی است و در تمام وب سایت های مرجع موبایل پربازدید ترین گوشی این برند قدیمی است. حال خبر انتشار گوشی هوشمند جدید مشابه نوکیا ایکس ۶ در سراسر جهان سر و صدای بسیار زیادی را ایجاد کرده است و انتظار می رود نوکیا بتواند با این اتفاق سود بسیار خوبی به دست آورد. این گوشی هوشمند نوکیا ۶.۱ پلاس و تنها در برخی از موارد با گوشی هوشمند یاد شده متفاوت است که به نظر کار با آن تجربه جالبی خواهد بود. نوکیا که در سال های اخیر توانسته فروش خوبی را به دست آورد سعی دارد وبا اعتماد به خواسته های کاربران خود را به برند های پرطرفدار جهانی نزدیک کرده و روز های خوب خود را از نو شروع کند.

همانطور که بیان شد دو تغییر در نوکیا ۶.۱ پلاس وجود دارد و اولی این موضوع است که کاربرانی که این گوشی هوشمند را خریداری می کنند به اندروید خام دسترسی خواهند داشت و از رابط کاربری سیستم عامل نوکیا بهره مند نخواهند شد از طرفی دیگر نوکیا ایکس ۶ از رابط کاربری مخصوص نوکیا بهره مند خواهند شد.

از طرفی دیگر با توجه به تصاویر موجود در گیگ بنچ می توان این انتظار را داشت که نوکیا ۶.۱ پلاس از رم نرم افزاری ۶ گیگابایتی بهره مند شود که در مقابل رم چهار نسخه چینی بسیار قدرتمند تر خواهد بود. حال باید تا ۱۹ ژولای صبر کرد و روز رونمایی این گوشی هوشمند صبر کرد و ببینیم آیا کمپانی سازنده این برند تغییراتی ایجاد خواهد کرد را خیر.

نوکیا ایکس ۶ دارای ظاهری بسیار نزدیک به هوآوی نوا ۳ ای است و از پردازنده اسنپدراگون ۶۳۵ بهره می برد این پردزانده هشت هسته ایی با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی می تواند تمام امور روزانه را به خوبی اجرا کند. این گوشی هوشمند دارای دو دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی است و در بخش دوربین سلفی نیز از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. این گوشی هوشمند ۵.۸ اینچی دارای صفحه نمایش با نسب تصویر ۱۹ به ۹ است که دارای روزولوشن فول اچ دی پلاس است و از یک باتری ۳۰۶۰ میلی آمپری برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند بسیار زیبا استفاده خواهد شد. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا نوکیا ۶.۱ پلاس می تواند یک گوشی هوشمند پرفروش در بازار ایران نیز باشد؟

منبع: کالاسودا

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها