مدیرعامل توزیع برق :

قطع خانگی برق در یزد قبل از ظهرها اعمال می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده ، اعمال خاموشی روزانه در مدیریت بار بخش خانگی پیش از ظهرها خواهد بود، مگر در شرایط خاص که نیاز به مدیریت بار مصرف باشد .

قطع خانگی برق در یزد قبل از ظهرها اعمال می شود

محمدرضا صحتی افزود: مراکز دولتی، کشاورزی، تجاری ، صنعتی و سایر مصارف به ترتیب اولویت در برنامه های مدیریت اضطراری بار گنجانده شدند.
وی با اشاره به اهمیت تامین انرژی الکتریکی مراکز حساس و مهم بدون دیزل ژنراتور خصوصا بیمارستان ها ، ایستگاه های پمپاژ و نیز ایستگاه پمپاژ آب آشامیدنی ، انتقال خون و فرودگاه، یادآور شد: هشت بلوک مدیریت اضطراری بار در استان تعریف شد و برنامه ها روزانه از طریق وبگاه اینترنتی WWW.YED.CO.IR به اطلاع شهروندان می رسد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد با تاکید بر تلاش کارکنان این مجموعه و همکاری مردم در ایجاد برق پایدار، از شهروندان خواست از ساعت 12 تا 16 و 20 تا 24 در زمان پیک بار از لوازم پر مصرف برقی استفاده نکنند.
وی با اشاره به افزایش مصرف برق به دلیل استفاده از سیستم های سرمایشی در کشور و کاهش تولید در نیروگاه ها آبی به دلیل کاهش بارندگی و تداوم خشکسالی تأکید کرد: اگر مشترکان 10 درصد در مصرف صرفه جویی کنند، گذر از پیک بار تابستان بدون نیاز به برنامه های مدیریت بار انجام خواهد شد.
پیک بار تکلیفی توانیر در بخش توزیع برق یزد 868 مگاوات است ولی پیش بینی پیک مصرف برق در استان 885 مگاوات است.
هم اکنون این استان 645 هزار مشترک دارد که 81.2 درصد آنها خانگی، 2.3 درصد عمومی، 1.4 درصد کشاورزی، 1.7 درصد صنعتی و 13.4 درصد تجاری است.
با این حال بیشترین فروش انرژی برق مربوط به بخش صنعتی و سپس خانگی است.

منبع:ایرنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها