دستورالعمل تخفیف و تقسیط در بهشت زهرا(س) مصوب شد

با رای اعضای شورای شهر تهران دستورالعمل نحوه اعمال تخفیف و تقسیط خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا (س ) به تصویب رسید.

دستورالعمل تخفیف و تقسیط در بهشت زهرا(س) مصوب شد

بررسی لایحه دستورالعمل نحوه اعمال تخفیف و تقسیط خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا (س ) موضوع دستور جلسه پایانی امروز شورای شهر تهران بود که برای تصویب کلیات آن دو بار وقت جلسه تمدید شد.

زهرا صدر اعظم نوری با انتقاد از اخبار منتشر شده مبنی بر گران شدن ارائه خدمات در بهشت زهرا (س) گفت: این لایحه با هدف ایجاد شفافیت و ارائه خدمات مناسب و مطلوب به خانواه متوفیان بی بضاعت و کم بضاعت و با هدف توجه به حمایت از اقشار آسیب پذیر ارائه شده است.

بهاره آروین پس از ارائه محتوای این لایحه در صحن شورای شهر تهران گفت: موضوع تخفیف ها می توانست در قالب یک تبصره در لایحه اصلاح بودجه ارائه شود.

وی اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم به درستی این موضوع را عملیاتی کنیم باید شیوه مشخص کردن افراد نیازمند از طریق نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی انجام گیرد.

عضو هیات رئیسه شورا تاکید کرد: نباید تمامی اختیارات به یک باره در اختیار مدیرعامل قرار گیرد.

زهرا نژاد بهرام که موافق کلیات طرح بود اظهار داشت: برای تدوین سازوکارهای لازم ضرورت دارد تا واژگان تخصصی در این حوزه تعریف شود.

زهرا صدراعظم نوری در این خصوص اظهار داشت: مرجع تشخیص نیازمندان کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند.

وی همچنین بر ضرورت دادن برخی اختیارات به مدیران برای انجام هرچه بهتر وظایفشان تاکید کرد.در نهایت کلیات این لایحه به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

منبع: مهر

منبع: مهر

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    به بخش شهری قسمت خبرهای اجتماعی پایگاه خبر فوری در باره ی:/ دستورالعمل تخفیف و تقسیط در بهشت زهرا(س) مصوب شد / سه شنبه 26/04/1397 --- یکی از نمونه های رسانه ی در انجلم وظیفه ی دفاع از حقوق حقه مردم پرداختن به نشر گلایه ها و شکایتهای آنان از بی عدالتی های حاکم بر رفتار مسئولان دولتی و نیمه دولتی در رتق و فتق و حل و فصل نیازهای اساسی مردم است. این گلایه ها و شکایتها چون برخاسته از خون جگر و درد و رنجهای طاقت فرسای مردم اند ، هرگز خالی از تلخی نیستند. تقدیم خدمات صادقانه به مردم مهم ترین وظیفه مسئولان حقوق بگیر سازمانهای مجوز دار است و بدون تعهد مجوز هیچ کار و مسئولیتی واگذار نمی شود. این تعهد اقتضا می کند مسئولان در راستای ایفای آن تلخیهای کار را با جان و دل و بی هیچگونه منت بپذیرند. با چه دلیل خدا پسندانه ای که نشانه ی وفاداری به مسئولیت رسانه ای باشد پایگاه خبر فوری تا کنون نظر زیر را که در دفاع از یکی از حقوق و نیازهای بحق ی مردم نوشته شده هنوز منتشر نکرده است. --- نظر قطعی شرع در باره ی قبر فروشی چیست؟ --- برای بازماندگان شخص متوفایی که آه در بساط نداشته است باید خون گریست که مدعیان دروغین وابستگی به نظام مقدس اسلامی با این گونه به تجارت و سودا گری گذاشتن قبور برای این بی نوایان چاره ای بجز سوزاندن مردگان خود و ریختن خاکستر این از دنیا رفتگان در چاه چاره ی دیگری باقی نمانده است؟؟؟!!! خداوندا به ما نشان بده در کجای قرآن پاک از ریا و آز ، گفته ای وجود دارد که حتی از مردگان بی نوای عزتمند نیز بنام اسلام باید بها و مالیات بر ارزش افزوده ی قبور گرفت؟؟؟!!! سازمان بهشت زهرا و سازمانهای مشابه و مؤسسه هایی که به آنها وابسته اند باید پاسخ دهند با کدام فتوای شرعی و با چه استدلال و با کدام ماده ی قانونی منطبق با شرع برای قبور بها و مالیات تعیین کرده و پای دلالان از خدا بی خبر پول پرست را با دین گریزی و ضابطه ستیزی به خانه ی آخرت مردم نیز کشانده اند؟؟؟!!! تا کی نظام اسلامی مظلوم باید ننگ این رفتارهای بیگانه با دین را تحمل کند؟؟؟!!! وقتی خداوند مکان وفات را ، با تاکید قرآن ، بر بشر پنهان اعلام کرده (آیه 34 سوره لقمان) با چه مجوز شرعی الهی قبور پیش فروش می شوند و توسط دلالان دین فروش به حراج و سودا گری گذاشته می شوند؟؟؟!!! کدام دین گفته که صاحبان سرزمین برای دفن شدن پس از فوت حتی در مساحت دو متر قبر در زمین خود هم حق ندارند؟؟؟!!! لطفا متشرعان خدا پرست با روشن گریهای خود ما را در این زمینه نسبت به تایید بدعت گزاری قبر فروشی توسط شورای شهر که در سایه حکومت اسلامی فعالیت می کند و با این کار آبروی نظام را خدشه دار می سازد ، از گمراهی نجات دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها