بروزرسانی جدید گوشی ال جی +V30 منتشر شد؛ تجهیز دوربین به هوش مصنوعی

شرکت کره ای ال جی به تازگی آپدیت جدیدی را برای یکی از پرچمداران خود عرضه کرده است. دوربین ال جی +V30 به هوش مصنوعی مجهز می شود.

بروزرسانی جدید گوشی ال جی +V30 منتشر شد؛ تجهیز دوربین به هوش مصنوعی

گوشی ال جی V30 پرچمدار سری V محسوب می شود که این شرکت در سال 2017 از آن رونمایی کرد. این دستگاه در نمایشگاه IFA 2017 در معرض دید عموم قرار گرفت و در ماه سپتامبر در بازار برخی کشورها عرضه شد. ال جی +V30 نسخه ای از وی 30 بوده که از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.



ال جی وی 30 در سال گذشته بروزرسانی اندروید اوریو را در کشور کره جنوبی دریافت کرد. چند ماه پس از عرضه اولیه، ال جی این نسخه از سیستم عامل اندروید را در اختیار کاربران در دیگر نقاط جهان قرار داد. این بروزرسانی در ماه مه برای نسخه آنلاک این دستگاه عرضه شد.

امروز این شرکت بروزرسانی اندروید اوریو را برای ال جی +V30 در کشور هند عرضه کرد. این بروزرسانی قابلیت هوش مصنوعی دوربین ال جی وی 30 اس تین کیو را به این گوشی هوشمند اضافه می کند.

ال جی با معرفی V30S از برند ThinQ رونمایی و سپس ال جی G7 ThinQ را با این ویژگی معرفی کرد. ال جی V30S از 6 گیگابایت رم بهره می برد. تمامی نسخه های ال جی وی 30 که بروزرسانی اندروید اوریو را دریافت می کنند، به برند ThinQ مجهز شده و از قابلیت های هوش مصنوعی برای دوربین برخوردار می شوند.

این بروزرسانی جدید دارای بیلد نامبر OPRR1.170623.026 بوده و ورژن نرم افزار آن V20b-IND-XX است. در این بروزرسانی پچ های امنیتی ماه ژوئن قرار دارد.

قابلیت هوش مصنوعی دوربین می تواند اجسام داخل فریم را تحلیل کرده و یکی از چهار فیلتر موجود را برای ثبت تصویر اعمال کند. این فیلترها بر اساس 8 دسته بندی طراحی شده اند. این دسته بندی ها را مردم، حیوانات، غذا، گل، شهر، دریا/آسمان، طلوع آفتاب و غروب آفتاب تشکیل می دهند.

منبع: کلیک

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها