نوک پیکان برخی تهدیدها‌، دختران جوان ما را نشانه گرفته است

نوک پیکان برخی تهدیدها‌، دختران جوان ما را نشانه گرفته است

زهرا صدراعظم نوری در جریان هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر را تبریک عرض می‌کنم. ما ایرانیان مفتخریم که میزبان اهل بیت (ع) هستیم. وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) موجب خیر و برکت برای ملت ایران است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تصریح کرد: زنان و دختران حامیان اصلی در محیط خانه و زندگی، منشاء محبت، عشق، دوست داشتن و امید به زندگی هستند و در جامعه نیز نماد پویایی،‌ عشق به زندگی و عشق به خوبی‌ها هستند.

صدراعظم نوری ادامه داد: جامعه جوان ما که نیمی از آنها را دختران جوان تشکیل می‌دهند بیش از هر زمانی نیازمند توجه، دیده شدن و اهتمام برای آینده‌ای بهتر هستند. جامعه ما امروز مفتخر است که از دختران جوان تحصیل‌کرده برخوردار است که درعرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی،‌ سیاسی و بین‌المللی برای کشور افتخار می‌آفرینند و ما باید فرصت‌های رشد و پیشرفت را بیش از گذشته برای دختران ایرانی فراهم کنیم و آنها امروز برای بروز شایستگی خود نیازمند حمایت و توجه همه جانبه مدیران و برنامه‌ریزان هستند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که آسیب‌های اجتماعی در شهر ما دارای ابعاد نگران‌کننده است نوک تیز برخی از این تهدیدات دختران جوان ما را نشانه گرفته است و رفتارهای صدا و سیما و برخی رسانه‌های تندرو به شدت بر روی انگیزه، شور و نشاط و پویایی آنها تاثیر می‌گذارد.

وی در پایان گفت: از این رو ضمن محکوم کردن اینگونه رفتارهای تحقیرآمیز برخی رسانه‌های جمعی تندرو از شهرداری تهران بویژه معاون امور اجتماعی و فرهنگی و اداره کل بانوان انتظار دارم که دختران شهر را مورد حمایت قرار دهند و امکانات رشد آنها را در زمینه‌های فرهنگی،‌ اجتماعی و اقتصادی فراهم کنند و اختصاص فضای مفید و امن در پارک‌ها، ورزشگاه‌ها، مراکز فرهنگی و هنری و امثالهم را برای آنها در اولویت قرار دهند و درصدی از مدیریت حوزه فرهنگی شهر را به آنها واگذار کنند.

منبع: تسنیم

منبع: تسنیم

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها