بارندگی در شمال/گرد و غبار در خوزستان

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده طی دو روز آینده در شمال غرب کشور دمای هوا کاهش می‌یابد و شاهد بارش‌های پراکنده در برخی نقاط کشور خواهیم بود.

بارندگی در شمال/گرد و غبار در خوزستان

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی امروز و فردا در ارتفاعات آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی در ساعات بعدازظهر رشد ابر، وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه افزد: پس فردا دوشنبه در بخش های شمالی آذربایجان شرقی و غربی و برخی نقاط اردبیل رگبار و رعد و برق و وزش باد و در استانهای ساحلی خزر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه تا روز دوشنبه روند کاهش نسبی دما را در شمال غرب کشور خواهیم داشت، گفت: طی ۳ روز آینده در جنوب سیستان و شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر رشد ابر پیش بینی می‌شود و در همین مدت در شرق کشور بویژه منطقه زابل دربرخی ساعات وزش باد و گردوخاک پیش بینی شده ولی سرعت وزش باد در این منطقه نسبت به روزهای گذشته کاهش محسوس خواهد داشت.

وظیفه در پایان گفت: روز دوشنبه پدیده گرد و خاک در استان خوزستان دور از انتظار نیست و در همین روز نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج است.

هوای تهران امروز، فردا و پس فردا صاف، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۳۸ و ۲۷ درجه اعلام شده است.

منبع: مهر

منبع: مهر

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها