کتاب فروشی‌های سیار در سطح شهر کرج جمع آوری می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از استان البرز از جمع آوری کتاب فروشی‌های سیار در سطح شهر کرج خبر داد.

کتاب فروشی‌های سیار در سطح شهر کرج جمع آوری می‌شود

ناصر مقدم صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله آزمون مهارت با حضور 3 هزار و پانصد نفر در استان البرز برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری برای اولین بار جشنواره نگارگری در استان البرز برگزار شده است، افزود: تعداد 445 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال و 167 اثر از این تعداد برگزیده شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش برگزار شده و افتتاح این نمایشگاه فردا ساعت 6 بعد ازظهر است که به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

مقدم با بیان اینکه در اول مرداد ماه سال جاری اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود، عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های هنری در استان با مشارکت‌های بسیار زیادی در رده‌های سنی در رشته‌های فرهنگی و هنری در شش شهرستان استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شروع فصل تابستان و تکمیل کردن اوقات فراغت کودکان و‌ نوجوانان در رده‌های مختلف سنی خاطرنشان کرد: 10 پایگاه مستقل در شهرستان‌های کرج و اطراف برگزار می‌شود که این کلاس‌ها در زمینه فرهنگی ،هنری و پر کردن اوقات فراغت جوانان برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به فعالیت‌های هنری و به خصوص تئاتر بانوان، گفت: در این شش ماهه همکاران ما در این خصوص دو پلاتو را افتتاح کرده‌اند و در اشتهارد نیز یک پلاتو قابل بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه تلاش ما این بوده که نمایش‌های تئاتر در استان را ببینیم، افزود: سه پلاتو در شهر کرج در حال اجرا است و‌ هر روز اجرای نمایش و تمرین در این پلاتوهای در حال اجرا است.

مقدم‌ با بیان اینکه در حال حاضر استان البرز دارای یک سالن تئاتر استاندارد است و ظرف دو سال آینده سالن پردیس در این شهر به بهره‌برداری میرسد،تصریح کرد: ساخت این پردیس بر اساس الگوی تئاتر شهر تهران است.

وی با بیان اینکه سرانه کابخوانی در استان نیازمند تقویت است، ادامه داد: طرح جمع آوری کتاب فروشی‌های سیار در سطح شهر کرج در دست اجرا است.


منبع: تسنیم

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها