وزیر ارتباطات:

نباید به بهانه امنیت و انتساب افراد به مسئولان شفاف سازی متوقف شود

وزیر ارتباطات: پوشش حمایتی مفسدان به بهانه‌های مختلف امنیتی و گذاشتن آن به پای نظام، کار درستی نیست.

نباید به بهانه امنیت و انتساب افراد به مسئولان شفاف سازی متوقف شود

آذری جهرمی در نشست با نخبگان و فعالان ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس در شیراز گفت: افشاگری در کشور بسیار زیاد است، اما این هنر نیست ،باید بتوانیم شفاف سازی کنیم زیرا به عنوان دولت متولی بیت المالی هستیم که متعلق به همه هست و وقتی متعلق به همه است یعنی ١٦٠ میلیون چشم بتواند بر آن نظارت کند.
آذری جهرمی افزود: اینکه به بهانه‌های مختلف امنیتی یا انتصاب به فردی، به مفسدان پوشش حمایتی بدهیم و بعد آن را به حساب نظام بنویسیم کار درستی نیست.
جهرمی گفت: نگاه‌های سنتی برخی از مدیران و شکاف ایجاد شده میان این گروه با فناوری‌های جدید مانعی برای رشد و پیشرفت است.

آذری جهرمی گفت: طرح نوآفرین برای بهبود کسب و کار در کشور، به دستور رئیس جمهور با درخواست فوریت به دولت و سپس به کمیسیون مجلس ارسال شد.
محمد جواد آذری جهرمی با بیان اینکه فناوری اطلاعات مرز نمی شناسد گفت: همه به دنبال مرزبندی در استان خود هستند در حالی که این نوع فکر با ساختار فناوری مخالف است.
وی افزود: برای نظام تامین مالی صندوقی اختصاص دادیم که دولتی نخواهد بود و در استان‌ها هم فعال می شودد تا فضایی برای رشد ایجاد شود.
در پایان این نشست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دو محصول فناورانه و دانش بنیان در حوزه آی تی و آی سی تی رونمایی کرد.
سامانه سنجاب رودخانه‌ای با کاربرد در اندازه گیری پارامتر‌های کلیدی همچون جریان، دبی، دما و شوری آب‌های سطحی است که برای نخستین بار در کشور بومی سازی و در شیراز تولید شده است.
سامانه متمرکز و یکپارچه پایش عوامل محیطی به منظور هشدار در محیط‌هایی که مقدار پارامتر‌های دما، رطوبت، نور و گاز‌های آلاینده تغییر کند طراحی و تولید شده است.

منبع: صداوسیما

10

حجم ویدیو: 2.97M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    افرین وزیرجوان نمیشودهمیشه بانواع هرکاری خواستیم انجام دهیم وبعدبگویم مثلاحفظ نظام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها