دوست خیالی‌تان را بکشید!

نمایشگاه «دوست خیالی من۲» با آثاری از هنرمندان تصویرگر و نقاش ۲۲ تیرماه در گالری فردا برپا می‌شود.

دوست خیالی‌تان را بکشید!

نمایشگاه «دوست خیالی من۲» به همت سارا آتش‌هوش و علیرضا اوجی برپا شده که در حقیقت ادامه نمایشگاهی با همین عنوان است که دی ماه سال گذشته برپا و با استقبال بسیار زیادی همراه شد. این سری نمایشگاه‌ها بر اساس یک ایده مبنی بر اینکه همه انسان‌ها از جمله هنرمندان در ذهن خود یک دوست و یا یک شخصیت پنهانی دارند که با او همیشه همراهند، شکل گرفت و از هنرمندان خواسته شد که این دوستان خود را کشیده و برای نمایش به گالری فردا ارسال کنند.

در این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ اثر روی دیوار خواهد رفت و در استیتمنت آن آمده است: «خیال پردازی امریست عادی که در همه ما وجود دارد این رویاپردازی‌ها باعث می‌شوند در خلوت خود موجوداتی را ببینیم که دیده نمی‌شوند اما وجود دارند و همیشه مانند یک دوست خیالی کنار ما قرار می گیرند. این دوست می‌تواند تصویری از خوشی‌ها و ناخوشی‌های ما باشد و یا می‌تواند کودک درونی ما باشد که سالهاست آن را از دیگران پنهان کرده‌ایم.

داشتن دوست خیالی نشان دهنده اضطراب و تنهایی یک فرد نیست، بلکه نشان از خلاقیت اوست. یک دوست و یا یک همراه همیشگی از ازل تا ابد که می‌توان تجلی آن را در طرح‌ها و حجم‌ها مشاهده کرد. هنگامی که این آثار کنار هم قرار می‌گیرد جهانی نو، پر از عجایب و افسانه خلق می‌شود، جهانی همانند دنیای ما اما رویایی.»

این نمایشگاه از ۲۲ تا ۲۸ تیر ماه در گالری فردا برپا خواهد شد و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶، پلاک ۲ واحد ۲ مراجعه کنند. گالری روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان است.

منبع: ایسنا

منبع: ایسنا

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها