وکیلی در گفت و گو با خبرفوری:

گناه قوه‎قضائیه بیشتر از دختران اینستاگرامی است/ قبح یک گناه را شکست

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام قوه‎قضائیه در دستگیری و پخش مستند دختران اینستاگرامی از رسانه ملی کمتر از این افراد نیست چرا که سبب اشاعه این منکر شد.

گناه قوه‎قضائیه بیشتر از دختران اینستاگرامی است/ قبح یک گناه را شکست

محمدعلی وکیلی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره پخش مستند اعتراف دختران اینستاگرامی از سوی رسانه ملی که موجبات اعتراض بسیاری از شخصیت‎ها و چهره‎های سیاسی را فراهم کرده و آنها این روند را سبب انحراف افکار عمومی از موضوعات جاری کشور چون برخورد با مفسدان اقتصادی دانستند اظهارکرد: دراینکه این اقدام دختران از منکرات بوده است شکی نیست اما به طورحتم اقدام صدا و سیما در پخش این مستند سبب جهانی شدن این موضوع شده و تبعات بسیاری را برای کشور ایجاد کرد که قطعا جبران آن در زمانی کوتاه قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: متاسفانه بعضی مواقع ما در کشورمان فرعیات را به جای واجبات مبنای کار خودمان قرار می‎دهیم روندی که سبب می‎شود تا حل مشکلات در کشورمان به کندی صورت گیرد و یا اصلا حل نشود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: اینکه دستگاه قضایی و یا هرنهاد دیگری در جهت شکستن قبح منکرات وارد عمل شود قطعا قابل توجیه نیست چراکه سبب می‎شود دایره و ابعاد مشکلات افزایش پیدا کند.

وکیلی درباره اینکه آیا اقدام دستگاه قضایی در دستگیری این دختران در جهت منافع ملی و آرامش کردن فضای کشور با توجه به مشکلات اقتصادی کشور بوده است گفت: قطعا در مملکتی که رفتار مدیریتی وجود ندارد نمی‏توان اقدام نهادها و سازمان‎هایی چون قوه‎قضائیه را در جهت منافع ملی دانست.

وی تصریح کرد: بدون شک اقدام رسانه ملی و دستگاه قضایی در پخش مستند دختران اینستاگرامی کمتر از گناه این دختران نبود چون سبب شد تا این گناه اشاعه پیدا کند و قبح آن ریخته شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارکرد: انتظار می‎رود نهادها و دستگاه‎های مختلف نسبت به اقدامات و رویکردهایی که درباب موضوعات مختلف انجام می‎دهند دقت بیشتری را اتخاذ کنند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • arb
    0

    چند نفر خلاف کردند،قوه قضائیه باهاشون برخورد کرده،صدا وسیما هم در یک برنامه تلویزیونی باهاشون مصاحبه کرده.قبح چی ریخته؟وقتی دزد و زورگیر و کلاهبردار و داعشی و...میارن توی تلویزیون و اعترافاتشون رو پخش می کنن قبح چیزی نمی ریزه،حالا که چند تا رقاص رو آوردن دیگه قبح رقص اینترنتی ریخت و از فردا دخترا با خیال راحت تر در اینستا گرام قر میدن؟!کمیسیون فرهنگی مجلس برای بی فرهنگیهای فضای حقیقی و مجازی فکر کنه نه به این و اون ایراد بگیره که قبح فلان چیز رو ریختید.

  • مهراد
    0

    دقیقاً درست گفتید جناب وکیلی. من هم اصلاً این دختر را نمی شناختم ولی بعد از پخش اعترافات از صدا و سیما، تمام کلیپ های رقصی که از این دختر پخش شده بود چندین بار تماشا کردم! از هرکسی هم که پرسیدم مثل خودم بودند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها