رمان «پیامبر (ص)» در ۹ جلد نوشته شد

نقی سلیمانی از پایان نگارش رمان «پیامبر (ص)» در ۹ جلد خبر داد. به گزارش ایسنا، این نویسنده که سال‌هاست با نگارش رمان «پیامبر (ص)» دست به قلم است، از انتشار مجلد هفتم این مجموعه با عنوان «میانسالی ۲...

رمان «پیامبر (ص)» در ۹ جلد نوشته شد

نقی سلیمانی از پایان نگارش رمان «پیامبر (ص)» در ۹ جلد خبر داد.

به گزارش ایسنا، این نویسنده که سال‌هاست با نگارش رمان «پیامبر (ص)» دست به قلم است، از انتشار مجلد هفتم این مجموعه با عنوان «میانسالی ۲» در آینده نزدیک خبر داد.

جلد هشتم این مجموعه با عنوان «کلان‌سالی ۱» در دست چاپ است و جلد نهم آن با عنوان «کلان‌سالی ۲» به تازگی به چاپ سپرده شده است.

به گفته سلیمانی، همه مجلدهای چاپ‌شده این اثر تا کنون توسط انتشارات بهنشر به چاپ پنجم رسیده‌اند.

«پیامبر (ص)» در قالب رمانی برای گروه سنی نوجوان شامل ۹ جلد است که هرجلد آن حدود ۱۱۰ صفحه خواهد بود. هرکدام از این مجلدها با عنوانی جداگانه به شرح زندگی پیامبر (ص) می‌پردازد. نام جلد اول آن «پیش‌از تولد» است و جلد دوم «کودکی پیامبر (ص)» نام دارد. جلدهای سوم و چهارم هم «نوجوانی» و «جوانی» هستند.

همچنین رمان «برادر» که به داستان زندگی حضرت علی‌ (ع) و پیامبر (ص) می‌پردازد از دیگر نوشته‌های این نویسنده توسط انتشارات سروش به چاپ سوم رسیده است.

سلیمانی در حال حاضر مشغول نگارش مجموعه طنزی است که ظاهرا به کتاب «همه نوع تعمیرات دماغ پذیرفته می‌شود» او که پیش‌تر راهی بازار شده، پهلو می‌زند.

او همچنین مجموعه‌ای از طرح‌های داستانی را در دست دارد که می‌گوید بالاخره برای نوشتن، با یکی از این طرح‌ها به سازش می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها