3 متهم قتل وحید مرادی همقسم شده اند اعتراف نکنند! / ما به قلبش چاقو نزدیم! + جزییات

حل معمای قتل وحید مرادی در زندان رجایی شهر ابتدا آسان به نظر می رسید اما حالا 3 متهم اصلی همقسم شده اند قتل را به گردن نگیرند.

3 متهم قتل وحید مرادی همقسم شده اند اعتراف نکنند! / ما به قلبش چاقو نزدیم! + جزییات

عجیب اینکه آنها علیه همدیگر هم اعترافی ندارند همه می گویند چاقو داشتند اما ضربه ای به قلب وحید مرادی نزده اند.

روز قتل 5 ضربه چاقو به وحید مرادی اصابت کرد که تنها یک ضربه به قلبش کشنده بود همه چاقوهای طرفین درگیری دست ساز بوده اند و حتی یکی از آنها قمه ای ساخته شده از پایه تخت بود.

روی همه چاقوها آثار خون وحید مرادی وجود دارد اما اینکه کدام خون از قلب وحید مرادی به روی چاقو نشسته است مشخص نیست.

فیلم مداربسته زندان هم کمی ماجرا را پیچیده کرده است چرا که برخلاف تصور لحظه قتل صحنه چاقو خوردن وحید مرادی آنقدر شلوغ و پر هیاهو بود و درگیری تن به تن وجود داشت که نمی توان براحتی تشخیص داد قاتل اصلی کیست؟!

روز نخست وقتی تحقیقات در زندان صورت گرفت 3 مظنون شناسایی شد که از همان ابتدا با خونسردی قبول کردند بخاطر تحقیر های وحید مرادی و درگیری های گروهی ای که او به وجود می آورد با این شرور درگیری داشته اند و روز قتل هم به او ضربه چاقو زده اند اما قاتل نیستند.

عجیب اینکه دیگر زندانی ها هم نمی گویند کدامیک قاتل واقعی هستند گروهی طرفدار وحید مرادی که در غیاب او از گروه رقیب می ترسند و گروه دیگر طرفداران 3 متهم پرونده از مرگ وحید مرادی آنقدر راضی هستند که فیلمی از داخل زندان گرفته و در فضای مجازی با رجزخوانی از قاتلان وحید مرادی حمایت کرده اند و محال است کسی قاتل را لو بدهد.

در این آشفتگی بازپرس جنایی تهران با درخواست بررسی چاقوهایی که از متهمان به قتل شرور معروف تهران در زندان به دست آمده از اداره تشخیص هویت و پزشکی قانونی خواست تا مشخص کنند قتل با کدام چاقو رخ داده است.

بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران همچنین دستور بررسی اثر انگشت و آثار خون روی چاقوهای کشف شده از متهمان را صادر کرد. بعد از تکمیل تحقیقات از سوی متخصصان تشخیص هویت به دستور بازپرس جنایی چاقوها در اختیار متخصصان پزشکی قانونی قرار خواهد گرفت تا معلوم شود با کدام چاقو ضربه زده شده است.

منبع:رکنا

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها