ربیعی: اقتصاد ایران بیمار است

وزیر کار گفت: تحریم ها امروز هدف داراست و تاثیر کلان و عمیق بر حوزه اقتصاد و جامعه دارد و هدف آن برهم ریختن گروه‌های مختلف اجتماعی است.

ربیعی: اقتصاد ایران بیمار است

کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی امروز دوشنبه ۱۱ تیر با حضور علی‌ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از فعالان اقتصادی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

در این کنگره علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: امروز ما تحولات عمیقی را تجربه می‌کنیم، شرکای اجتماعی جامعه در اینجا حضور دارند اعم از نمایندگان مجلس تا مسئولان اقتصادی، ما به ندرت درباره عمق اقتصاد حرف می‌زنیم اما ما اقتصاد بیماری داریم و دچار رکود شدید بودیم که از سال ۹۴ سعی در بازگشت آن داشتیم و داریم.

وی افزود: در امریکا دیدگاهی که رییس‌جمهور آن درباره جهان پیش گرفته قبول ندارند. در ملاقات با مسئولان بین المللی از ما می پرسیدند چرا با آنها مراوده نداریم اما حالا به این نتیجه رسیده اند که امریکا قصد دارد ارتباط خود را با جهان خصمانه کند.

ربیعی اذعان داشت: تحریمها امروز هدف داراست و تاثیر کلان و عمیق بر حوزه اقتصاد و جامعه دارد و هدف آن برهم ریختن گروه‌های مختلف اجتماعی است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها