اعمال خاموشی در سراسر لرستان؛ روزانه ۵۰ مگاوات خاموشی اعمال می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به جبران کمبود برق از طریق اعمال خاموشی‌ها گفت: هر روز باید معادل ۵۰ مگاوات در روز اعمال خاموشی در استان داشته باشیم.

اعمال خاموشی در سراسر لرستان؛ روزانه ۵۰ مگاوات خاموشی اعمال می‌شود

فریدون خودنیا با اشاره به اینکه چند روزی است که با توجه به افزایش گرم شدن هوا، اعمال خاموشی در سراسر استان لرستان آغاز شده است، اظهار داشت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش دمای هوا در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف برق از سوی هموطنان احتمال افزایش ساعات خاموشی در لرستان وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ساعات اوج مصرف برق به ساعت 11 صبح تا 19 غروب تغییر یافته است، افزود: با توجه به افزایش دمای هوا در این ساعات، استفاده از وسایل سرمایشی نظیر کولرهای آبی و گازی نیز از سوی هموطنان نیز افزایش می‌یابد که همین سبب افزایش مصرف برق می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به جبران کمبود برق از طریق اعمال خاموشی‌ها، عنوان کرد: معادل یک دهم مصرف برق کل استان باید خاموشی در هر روز اعمال شود یعنی هر روز باید معادل 50 مگاوات در روز اعمال خاموشی داشته باشیم.

وی با اشاره به فرهنگ پذیر بودن مردم لرستان، بیان کرد: خوشبختانه مردم استان ما مردمی بسیار فرهنگ پذیر هستند که همواره همگام با سیاست‌های دولت حرکت کرده‌اند و به طور یقین در این روزها نیز با رعایت الگوی مصرف به پایداری شبکه برق در استان و کاهش خاموشی‌های اجباری کمک خواهند کرد.


منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها