چالش جالب نقاشی برای تشخیص شخصیت

چالش جالبی که در ادامه مشاهده می نمایید، چالش کشیدن نقاشی ها می باشد که برای تشخیص شخصیت است.

چالش جالب نقاشی برای تشخیص شخصیت

چالش جالب برای تشخیص شخصیت

قبل از مطالعه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک،ابتدا فردی را تصور کنید که زیر باران قرار دارد.بعد از تصور کردن این صحنه در ذهنتان،هر چیزی را که در ذهنتان تصور کردید را با استفاده از یک قلم و یک ورق کاغذ ، بر روی کاغذ بکشید.بعد از اتمام نقاشی،به خواندن ادامه این مطلب بپردازید.یقینا غافلگیر خواهید شد.


به گفته روان شناسان ،شخصیت وجودی انسان ها را می توان حتی با یک نقاشی تشخیص داد و این کار بسیار سختی نیست و تنها به یک قلم و کاغذ برای نقاشی نیاز دارید.همان گونه که گفته شد ابتدا فردی را که در زیر باران قرار گرفته است را تصور کنید و سپس هر چیزی که در ذهن شما ظاهر شد را بر روی کاغذ ،بدون نگاه کردن به ادامه این مطلب رسم نمایید.

بطور کل زیر باران قرار گرفتن،نماد محیطی ناخوشایند ، ناراحت کننده و غم انگیز می باشد و نقاشی شما می تواند نشان دهنده شخصیت شما باشد چرا که هرچیزی بر روی کاغذ رسم می کنید نشان دهنده واکنش شما در آن محیط می باشد.

نقاشی هایی که شخصیت را نشان می دهند

1-آیا نقاشی شما شامل فردی است که در زیر باران در حال حرکت است و کف زمین خیس و آلوده می باشد؟!

خب،اگر نقاشی شما بدین گونه است می تواند نشانه هایی از این قبیل باشند؛اگر محیط کثیف باشد می تواند نشانه ایی از محیط زندگی ناپایدار و آلوده شما باشند.همچنین اگر قطرات باران که به صورت مایل می بارند را به میزان زیادی در نقاشی کشیده باشید می تواند نشانه ایی از افکار غم انگیزی که شما بیش از حد تحملتان ،تحمل می کنید باشد .همچنین اگر قطرات باران بصورت عمودی در نقاشی رسم شده باشند می توانند نشانه ایی از معاندت و عزم شما در برابر مشکلات باشد.

چالش جالب تست شخصیت

2-اگر نقاشی شما کارتونی یا کاریکاتوری باشد،تست شخصیت شما بدین گونه است:

شما از احساساتی درونی در حال زجر کشیدن هستید و زمانی که توسط اطرافیانتان قضاوت می شوید،توانایی ایستادن بر روی پاهایتان را ندارید.

3-اگر قبل از نقاشی،با استفاده از مداد یک طرح کلی را در عرض چند ثانیه کشیدید ،می تواند نشان دهنده:

شما دارای اعتماد به نفسی بزرگ هستید و می خواهید در جامعه ایی که قرار دارید بیشتر شناخته شوید.اگر نقاشی شما دقیقا در مرکز قرار گرفته باشد می تواند نشان دهنده صحت اعتماد به نفس در درون شما باشد.

4-اگر در نقاشی شما فرد زیر باران به پشت در حال حرکت است ،نشان دهنده:

شما فردی هستید که در مواقع برخورد با مسائل و مشکلات ،ترجیح می دهید بدون حل کردن آنها، آنها را رها کنید .اگر شما فردی با آرامش بالایی هستید نشان دهنده صحت این روانشناسی است و شما به راحتی از مشکلات می گذرید.

5-اگر در نقاشی فردی که در زیر طوفان و باران شدید با کمری خم شده در حال حرکت است را کشیده باشید،نشان دهنده:

شما به مراقبت و عشق ورزیدن از سوی فردی نیاز دارید.همچنین در گذشته خود غرق شده اید و آینده را کاملا رها کرده اید.

تشخیص شخصیت ها با کشیدن نقاشی

6-اگر درنقاشی فردی را کشیده باشید که در زیر چتر قرار دارد،نشان دهنده:

اول از همه ،وجود چتر بزرگ نشان دهنده علاقه شدید شما به پدر و مادرتان می باشد و ثانیا نشان دهنده مقابله شما در برابر سختی ها است.

7-اگر در نقاشی فردی را کشیده باشید که در زیر باران بدون هیچ استرس و چتری قرار گرفته است،نشان دهنده:

شما فردی تنها هستید و نیاز به حفاظت و حمایت از سوی شخصی دارید.همچنین اگر در نقاشی،فرد قرار گرفته در زیر باران ،از چند لایه لباس استفاده کرده باشد نشان دهنده این است که باید بیشتر تحت حمایت و حفاظت از سوی شخصی قرار بگیرید.

تست تشخیص شخصیت با نقاشی کشیدن

8-اگر در نقاشی ،از ابرها نیز استفاده کرده اید،نشان دهنده:

شما فردی ناامید هستید و مایل هستید که اتفاقات بیشتری برای شما رخ دهند و هرچه ابرها سیاه تر باشند نشان دهنده غم های بیشتر شما می باشند.اگر ابرهای سمت چپ فرد،سیاه تر باشند نشان دهنده وجود مشکلاتی در گذشته فرد می باشد و اگر در سمت راست فرد باشد نشان دهند مشکلاتی در آینده می باشد.

9-اگر در نقاشی،از رعد و برق نیز استفاده کرده باشید،نشان دهنده:

رعد و برق در نقاشی یک نماد تغییرات بزرگ و مهم در زندگی شما که بیشتر یک نقطه عطفی است.

10-اگر در نقاشی،از پدیده رنگین کمان استفاده کرده باشید ،نشان دهنده:

رنگین کمان نشان دهنده زندگی ایده آل ولی غیر ممکن است و دست یابی آن برای شما کاری سخت می باشد

1514

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مهشید
    0

    چالش دوست شناسی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها