کاشت بی‌سابقه برنج در استان لرستان؛ برخورد قاطع با عوامل بحران‌ساز

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان بابیان اینکه کاشت برنج امسال در لرستان بی‌سابقه بوده است گفت: افراد بحران‌ساز که عامل ورود غیربومی‌ها به استان جهت توسعه کاشت محصولات آب‌دوست بوده‌اند شناسایی و با آن‌ها برخورد می‌شود.

کاشت بی‌سابقه برنج در استان لرستان؛ برخورد قاطع با عوامل بحران‌ساز

رضا میرزایی صبح امروز در جمع خبرنگاران از کاشت بی‌سابقه برنج در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: از همه ظرفیت‌ها ازجمله اطلاع‌رسانی و توجیه کشاورزان در راستای بحران آب استفاده‌ شده و اخطاریه برخورد قضایی ابلاغ و جلسات شورای حفاظت از منابع آب برای جلوگیری از کاشت محصولات آب‌دوست برگزارشده ولی متأسفانه تعدادی از کشاورزان تمکین نمی‌کنند.

وی افزود: بیشترین مشکلات ایجادشده در حوزه آب از ناحیه غیربومی‌ها و با همکاری تعدادی دلال بومی است و بیشترین انحراف از الگوی کشت و تخلفات در رابطه با کشت محصولات آب‌دوست مربوط به پل هرو تا بخش چغلوندی و بیرانشهر و شهرستان‌های دورود، دلفان و چگنی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان لرستان عنوان کرد: همچنین کمترین انحراف از الگوی کشت و تخلفات در رابطه با کشت محصولات آب‌دوست مربوط به شهرستان‌های الیگودرز، ازنا، رومشکان و پلدختر است.

وی تصریح کرد: افراد بحران‌ساز که عامل ورود غیربومی‌ها به استان جهت توسعه کاشت محصولات آب‌دوست بوده‌اند باید شناسایی و با آن‌ها برخورد شود.


منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها