بیرانوند: با پرسپولیس قرارداد 5 ساله دارم/ به پیشنهادات اروپایی فکر می‌کنم

دروازه‌بان تیم ملی با بیان اینکه با تیم پرسپولیس قرارداد 5ساله دارم، گفت:در آسیا به جز این تیم جایی دیگر بازی نمی‌کنم.

بیرانوند: با پرسپولیس قرارداد 5 ساله دارم/ به پیشنهادات اروپایی فکر می‌کنم

علیرضا بیرانوند عصر امروز در آیین استقبال از ورزشکاران لرستانی تیم ملی فوتبال بیان کرد: ۵ سال با پرسپولیس قرارداد دارم و افتخار می‌کنم که با چشم‌ بسته با این تیم قرارداد بستم و دو سال پشت سر هم قهرمان کشور شدیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اگر قرار است که در تیم‌های آسیایی بازی کند به‌هیچ‌وجه پرسپولیس را ترک نخواهد کرد، افزود: به هر حال در صورتی که پیشنهاد‌هایی از تیم‌های مطرح اروپایی داشته باشم روی آنها فکر خواهم کرد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال در مورد وضعیت هم بازی خود در تیم پرسپولیس گفت: وحید امیری بازیکن آزاد است و باید خودش در مورد آینده‌اش تصمیم گیرد.

نمی‌دانم چه شد پس از توپی که گرفتم چشم‌هایم رفت و احساس کردم دنیایم را بغل کردم و زحماتم را یاد آوردم.

علیرضا بیرانوند گفت: تمام مردم لرستان و ایران سختی‌های زندگی من را می‌دانند قبل از بازی‌های جهانی انتقاداتی به من بود و مسلماً شوخی که با رونالدو کردم مردم فشار آوردند، هر طنزی که می‌دیدم برای من انگیزه بود، انگار من تنها بودم اما خدا را شکر با دعای خیر مردم، پدر و مادر و خانواده‌ام توانستیم بازی‌های خوبی در جام جهانی به نمایش بگذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش در مورد لحظه گرفتن پنالتی رونالدو نیز بیان کرد: قبلاً خیلی سختی کشیدم و تمرکز کردم و گفتم باید حتماً این پنالتی را بگیرم، البته آنالیز کرده بودم و خدا را شکر توانستم پنالتی را بگیرم.

بیرانوند در مورد حس بعد از مهار پنالتی کریستیانو رونالدو نیز گفت: نمی‌دانم چه شد پس از توپی که گرفتم چشم‌هایم رفت و احساس کردم دنیایم را بغل کردم و زحماتم را یاد آوردم.

وی بیان کرد: در کل تبریک می‌گویم به وحید امیری و از مسؤولان استان لرستان می‌خواهم که به ورزش لرستان توجه کنند چراکه علیرضا بیرانوندها و وحید امیری‌های زیادی در این استان وجود دارد.
منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها